Capcom wyda Resident Evil 4 i Resident Evil Code: Veronica w HD

Adam "Harpen" Berlik
2011/03/24 16:59

Wczoraj informowaliśmy, że Famitsu ujawniło tajemnicze Resident Evil Revival Selection HD Remastered Version. Plan wydania Resident Evil 4 i Resident Evil Code: Veronica w HD potwierdził Capcom.

Capcom wyda Resident Evil 4 i Resident Evil Code: Veronica w HD

Resident Evil 4 i Resident Evil Code: Veronica doczekają się odświeżonych wersji już pod koniec bieżącego roku. Czego należy się po nich spodziewać? Tradycyjnie oprawy wizualnej w jakości High Definition oraz wsparcia trofeów. Po cichu liczymy, że pojawią się także jakieś bonusowe misje lub coś w tym rodzaju.

Resident Evil 4 HD i Resident Evil Code: Veronica HD zostaną wydane na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, a ich dystrybucja odbędzie się za pośrednictwem Xbox Live i PlayStation Network.

GramTV przedstawia:

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
24/03/2011 21:57

Odbiłem się od każdego RE prócz części czwartej z Wii. Nie mogłem się po prostu przyzwyczaić do sterowania, wydawało mi się nienaturalne, natomiast w wersji na Wii stawał się to najmocniejszy punkt czwórki. Domyślam się, że podobnie jest z piątką na ps3 i move''em; na x360 nie potrafiłem w to grać. Kontrolery ruchowe zostały moim zdaniem wprost stworzone do mechaniki tej gry i podnoszą jej wartość, natomiast grafika HD nigdy nie przekonałaby mnie do ponownego spróbowania ich ze starym sposobem kontroli. Choć może ktoś inny się skusi...

Usunięty
Usunięty
24/03/2011 20:10

Veronice zawsze chciałem sprawdzić, a sterowanie na DCku mnie irytuje, więc może i się skuszę na ostatniego klasycznego residenta.

Usunięty
Usunięty
24/03/2011 20:05
Dnia 24.03.2011 o 19:23, djskoczny napisał:

cHICEk - A co w 1 i 2 było trudnego? No... Owszem. 3, 4 i 5 były łatwiejsze, ale jednak Code Veronica był trudniejszy. Z 0 nie wiem jak się sprawa ma

Było trochę więcej zagadek i kombinowania, sama kamera sprawiała że walka byłą trudniejsza. Wiadomo że to jakiś kosmos nie jest ta różnica. Ale to były inne gry, myślę że współczesnej publice wychowanej na prostych do bólu shooterach sprawiły by sporo trudności. Bardziej o to mi chodziło.




Trwa Wczytywanie