Mass Effect 3 z interfejsem a' la Dead Space?

Michał Ostasz
2011/03/29 13:37

Twórcy Mass Effect 3 przyznają się do tego, że bardzo inspiruje ich inna seria, której wydawcą jest EA. Mowa oczywiście o cyklu Dead Space, z którego BioWare chce "zapożyczyć" m.in. nowatorski interfejs.

Mass Effect 3 z interfejsem a' la Dead Space?

Na oficjalnym forum Mass Effect 3 możemy przeczytać post Brenona Holemsa, jednego z autorów gry, o następującej treści:

Jedną z wielu rzeczy jakie wprost kocham w Dead Space to interfejs... sprawia on, że wręcz wtapiamy się w świat gry. Aż chce się ponaciskać wszystkie te holograficzne przyciski! Sami zastanawiamy się czy nie wpleść interfejsu, przynajmniej częściowo w otoczenie gry... zobaczymy co nam z tego wyjdzie.

Ale to jeszcze nie wszystko o czym powiedział nam Holmes na temat Mass Effect 3. Dowiedzieliśmy się również co nie co o naszych przeciwnikach. Co ciekawe, w "trójce" mają być oni bardziej charakterystyczni.

GramTV przedstawia:

Na początku prac nad Mass Effect 3 uświadomiliśmy sobie, że dla niektórych gracze ciężkie może być rozpoznanie wszystkich wrogich ras. Vorcha, Geth, Collectors, Oculus - czasami trudno orzec kto jest kto.

Jeśli już możemy rozpoznać przeciwnika to jak pokonać go w walce? Jaką przyjąć strategię na poszczególne gatunki? Chcemy, aby w Mass Effect 3 znacznie łatwiej rozpoznawało się typy wrogów. Sylwetka poszczególnych postaci, a zwłaszcza tych wrogo nastawionych, to clue tego problemu, ale nasi animatorzy i projektanci świetnie sobie z nim poradzili.

Oto kolejne elementy układanki o nazwie: "Co już wiemy o Mass Effect 3?". Mamy nadzieję, że wkrótce w sieci pojawią się następne jej fragmenty.

Komentarze
82
Usunięty
Usunięty
31/03/2011 08:00
Dnia 31.03.2011 o 02:32, Kadaj napisał:

Erm... O której części Dead Space pisałeś? Bo póki co gram w "jedynkę" (ogólne wrażenia bardzo pozytywne) i główny bohater to taki typowy "doom marine", który robi co trzeba i nawet się słowem nie odezwie. ;p

Najprawdopodobniej o dwójce, bo w jedynce Isaac jest tylko milczącym "doom marine". Głoś dostał dopiero w dwójce.

Usunięty
Usunięty
31/03/2011 02:32
Dnia 29.03.2011 o 15:52, Graffis napisał:

Ah, i nie uważam, by Isaac w takiej formie jak w DS nadawał się do cRPG pełną gębą, ale ma ku temu potencjał.

Erm... O której części Dead Space pisałeś? Bo póki co gram w "jedynkę" (ogólne wrażenia bardzo pozytywne)i główny bohater to taki typowy "doom marine", który robi co trzeba i nawet się słowem nie odezwie. ;p

Usunięty
Usunięty
30/03/2011 23:19
Dnia 30.03.2011 o 21:53, Graffis napisał:

Chodzi ci o soundtrack której gry konkretnie?

A ktorej gry trzymał sie cytat który zostawiłem?Dokladniej z Vtm chodzio mi o ofc B, a nie R. Bo z niego nic nie pamietam jak brzmiało.

Dnia 30.03.2011 o 21:53, Graffis napisał:

Bo ten z DA2 było dość nijaki (nawet zdaniem samego autora).

Taaaak? Link or Didn''t happen. Jedyne info jakie znam to to, ze DA2 był zrobiony na szybko.O tu: http://www.gram.pl/news_8QTqH,q5_Inon_Zur_mowi_EA_chcialo_Dragon_Age_II_jak_najszybciej.htmlAle nie napisał, ze był nijaki, czy w ogole jakis syfny. http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/710675/dragon-age-2-composer-inon-zur-discusses-da2-soundtrack-exclusive-track-from-florence-the-machine/Jezeli chcesz napisać, ze dla ciebie soundtrack DA2 jest nijaki. To sobie daruj ;)




Trwa Wczytywanie