Twórcy Mass Effect 3 przyznają się do tego, że bardzo inspiruje ich inna seria, której wydawcą jest EA. Mowa oczywiście o cyklu Dead Space, z którego BioWare chce "zapożyczyć" m.in. nowatorski interfejs.
Twórcy Mass Effect 3 przyznają się do tego, że bardzo inspiruje ich inna seria, której wydawcą jest EA. Mowa oczywiście o cyklu Dead Space, z którego BioWare chce "zapożyczyć" m.in. nowatorski interfejs.
Na oficjalnym forum Mass Effect 3 możemy przeczytać post Brenona Holemsa, jednego z autorów gry, o następującej treści:
Jedną z wielu rzeczy jakie wprost kocham w Dead Space to interfejs... sprawia on, że wręcz wtapiamy się w świat gry. Aż chce się ponaciskać wszystkie te holograficzne przyciski! Sami zastanawiamy się czy nie wpleść interfejsu, przynajmniej częściowo w otoczenie gry... zobaczymy co nam z tego wyjdzie.
Ale to jeszcze nie wszystko o czym powiedział nam Holmes na temat Mass Effect 3. Dowiedzieliśmy się również co nie co o naszych przeciwnikach. Co ciekawe, w "trójce" mają być oni bardziej charakterystyczni.
Na początku prac nad Mass Effect 3 uświadomiliśmy sobie, że dla niektórych gracze ciężkie może być rozpoznanie wszystkich wrogich ras. Vorcha, Geth, Collectors, Oculus - czasami trudno orzec kto jest kto.
Jeśli już możemy rozpoznać przeciwnika to jak pokonać go w walce? Jaką przyjąć strategię na poszczególne gatunki? Chcemy, aby w Mass Effect 3 znacznie łatwiej rozpoznawało się typy wrogów. Sylwetka poszczególnych postaci, a zwłaszcza tych wrogo nastawionych, to clue tego problemu, ale nasi animatorzy i projektanci świetnie sobie z nim poradzili.
Oto kolejne elementy układanki o nazwie: "Co już wiemy o Mass Effect 3?". Mamy nadzieję, że wkrótce w sieci pojawią się następne jej fragmenty.