Szef studia Crystal Dynamics podzielił się z dziennikarzami serwisu EDGE swoimi przemyśleniami na temat serii Tomb Raider. Zdradził on m.in. dlaczego cykl ten potrzebował zacząć życie na nowo.
Szef studia Crystal Dynamics podzielił się z dziennikarzami serwisu EDGE swoimi przemyśleniami na temat serii Tomb Raider. Zdradził on m.in. dlaczego cykl ten potrzebował zacząć życie na nowo.
Czuliśmy, że musimy zrobić reboot serii. Lara w swej dawnej postaci osiągnęła już swój szczyt, nie mogliśmy zrobić z nią już nic więcej. Teraz mamy szansę spojrzeć na wszystko od nowa i umożliwiamy pracę nad Tomb Raiderem ludziom, których od zawsze fascynował ten cykl, ale jednocześnie uważali oni, że Lara nie jest wystarczająco nowoczesna.
Najważniejsze dla nas jest to żeby wszyscy poczuli, że to znana im Lara, mimo że będzie ona zupełnie inna - dodaje.
Wciąż nie wiemy, kiedy Tomb Raider będzie miał swą premierę. Potwierdzono, że gra ukaże się na PC, PlayStation 3 i Xboksie 360. Chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o tej produkcji? Zapraszamy pod ten adres - znajdziecie tu całą MASĘ nowych szczegółów na temat nowego dzieła firmy Crystal Dynamics. Nie zapomnijcie również o naszej zapowiedzi, którą przygotował dla Was Mastermind!
Źródło: VG247