Niesamowita "mapa zgonów" z gry Just Cause 2

Michał Ostasz
2011/05/28 13:57

Firma Eidos Interactive, wydawca gry Just Cause 2 zaprezentowała specjalną trójwymiarową mapę, na której zaznaczono... wszystkie miejsca w jakich gracze uśmiercili głównego bohatera gry, Rico Rodrigueza.

Niesamowita

Autorem tej niezwykle ciekawej prezentacji jest Jim Blackhurst, kierownik ds. operacji online w Eidos. Warto zaznaczyć, że na tej mapie zaznaczono jedynie miejsca zgonów wywołanych wyłącznie zderzeniami lub upadkami z dużej wysokości. Malutkich białych punktów symbolizujących pojedyncze "zejścia" Rico Rodrigueza jest tu ponad 11,3 miliona!

Przypomnijmy, że Just Cause 2 ukazało się w marcu zeszłego roku na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360. Autorami tej produkcji są pracownicy studia Avalanche. Ich produkt, podobnie jak pierwowzór, to gra akcji z otwartym światem, w której naszym głównym celem było obalenie dyktatorskich rządów na fikcyjnej wyspie Panau.

GramTV przedstawia:

Źródło: Destructoid

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
30/05/2011 15:30

coś mało, że tylko 11mln ;p

Usunięty
Usunięty
30/05/2011 15:24

"Skoro tylko zderzenia i upadki z wysokości to jak to możliwe, że na każdym piętrze każdego budynku bohater ginął?"bo ludzie wymyślili coś takiego jak machiny latające

piomink
Gramowicz
29/05/2011 11:14

"Skoro tylko zderzenia i upadki z wysokości to jak to możliwe, że na każdym piętrze każdego budynku bohater ginął?"Zgadzam się. Poza tym tych punkcików jest pewnie znacznie więcej niż 11.3 miliona. Praktycznie cała mapa jest tam pokryta a wątpię, żeby ludzi ginęli co metr.




Trwa Wczytywanie