Battlefield 3 - nieoficjalne wymagania sprzętowe

Patryk Purczyński
2011/06/07 11:01

Niewielkie zmiany względem Battlefield: Bad Company 2 oraz brak wsparcia dla Windowsa XP i bibliotek DirectX 9.0 - czy tak będą wyglądały wymagania sprzętowe Battlefielda 3?

Battlefield 3 - nieoficjalne wymagania sprzętowe

Serwis Gamersmint podał na swoich łamach minimalne i zalecane wymagania sprzętowe, jakie trzeba spełnić, by móc odpalić na swoim pececie Battlefielda 3. Autor wiadomości nie podał ich źródła, ale co ciekawe, powołujący się właśnie na ten serwis redaktor witryny GameFront dodał, że informacja pochodzi od przedstawicieli Electronic Arts, obecnych na konferencji firmy na targach E3. Dopóki jednak nie otrzymamy potwierdzenia z oficjalnego kanału, poniższe dane należy potraktować jako nieoficjalne.

Minimalne wymagania sprzętowe Battlefielda 3

  • System operacyjny: Windows Vista lub Windows 7
  • Procesor: Core 2 Duo 2,0 GHz
  • RAM: 2 GB
  • Karta graficzna: kompatybilna z DirectX 10 lub 11 (Nvidia lub AMD ATI)
  • Pamięć karty graficznej: 512 MB
  • Twardy dysk: 15 GB dla wersji płytowej, 10 GB dla wersji cyfrowej

Zalecane wymagania sprzętowe Battlefielda 3

  • System operacyjny: Windows 7 64-bitowy
  • Procesor: Quad-core Intel lub AMD
  • RAM: 4 GB
  • Karta graficzna: karta Nvidia lub AMD ATI z obsługą DirectX 11, GeForce GTX 460, Radeon HD 6850
  • Pamięć karty graficznej: 1 GB
  • Twardy dysk: 15 GB dla wersji płytowej, 10 GB dla wersji cyfrowej

GramTV przedstawia:

Co ciekawe, identycznie wyglądały wymagania (zarówno minimalne jak i zalecane) upublicznione już w kwietniu na BF3Blog.com. Podawano wówczas, że nie zmieniły się one znacząco w stosunku do Battlefield: Bad Company 2. Było to możliwe, ponieważ silnik Frostbite 2.0, na którym oparty został Battlefield 3 bazuje na poprzedniej wersji, Frostbite 1.5, z której korzystał BF: BC 2. Podkreślano też lepszą optymalizację nowej odsłony wspomnianego engine'u. Juz wówczas zaznaczano także, że gra nie będzie obsługiwana w systemie Windows XP oraz fakt braku wsparcia dla bibliotek DirectX 9.0.

Przypominamy również o masie informacji dotyczących Battlefielda 3, jakie (już całkiem oficjalnie) wypłynęły z tegorocznych targów E3:

  • Gameplay trailer Battlefield 3 prezentuje kluczowe aspekty gry
  • Battlefield 3 z datą premiery; wiemy także kiedy rozpocznie się beta
  • Battlefield 3 - jest gameplay trailer z trybu multiplayer
  • PlayStation dostanie ekskluzywne dodatki do SSX-a, Need for Speed The Run i Battlefielda 3

Polecamy także lekturę wrażeń z kwietniowej prezentacji Battlefielda 3, na której obecny był Myszasty.

Komentarze
62
Olamagato
Gramowicz
18/08/2011 15:54
Dnia 08.06.2011 o 09:34, karolekx23x napisał:

A czemu w zalecanych tylko 7 64-bit ? Wymagania wysokie.

Bo gra najwyraźniej będzie zawierać połowę kodu 32-bit, a połowę 64-bit. Te dziwne 5 GB różnicujące wersję DVD od cyfrówki, to właśnie mogłaby być ta różnica.Wymagania zalecane to wymagania powyżej których już nic więcej od gry się nie uzyska. Tak więc to w końcu naturalne, że gry klasy DX11 obsługiwać będą procesor 64-bity. Dzięki temu gra nie musi kombinować z ograniczeniem 2 GB na proces. Z drugiej strony z tych wymagań wynika, że 2GB RAM w systemie 32-bit zupełnie wystarczy, co oznacza że gra może zająć w pamięci jakieś 1600-1800 MB.ps. I dla wszystkich nieświadomych co do mocy swoich kart graficznych.Wymaganie na poziomie Radka 6850 i GF 460 oznacza, że właściciele Radków 5830 i GF 260 będą grali niemal na full detalach (Full HD, AA x2/x4, reszta opcji max). Całkiem znośnie mogą sobie pograć również właściciele GTS 250 i Radków 47xx.

Usunięty
Usunięty
05/08/2011 23:10

WIN 7 x64 pewnie dla tego, że procesor przetwarza w szybszym czasie instrukcje zawierające 64 bity informacji i idą w stronę optymalizacji, a co jest nareszcie bardzo dobrym sygnałem bo większość siedzi na x32.

Usunięty
Usunięty
14/06/2011 18:12

no coz, czas na nowa karte, reszta jest na poziomie maks :P




Trwa Wczytywanie