Dołącz do ekipy gram.pl

gram.pl
2011/06/30 16:25

Pracuj w branży, którą od zawsze uwielbiasz i wesprzyj nasz dział kreacji!

Dołącz do ekipy gram.pl

W związku z dynamicznym rozwojem gram.pl poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko grafika do naszego działu kreacji. Od razu wyjaśniamy, że zależy nam na osobie do pracy zdalnej, która dysponować będzie możliwością okazjonalnego dojazdu do siedziby firmy (Zamienie k. Warszawy) w razie zaistnienia takiej potrzeby np. w celu omówienia ważnych zleceń lub wykonania pewnych działań we współpracy z resztą ekipy.

Osoba, którą wybierzemy zyska niepowtarzalną szansę poznania "od kuchni" pracy w polskiej branży gier oraz zapoznania się z mechanizmami, z których każdego dnia korzystają tysiące użytkowników. Przede wszystkim jednak będzie miała swój własny wkład w kreowanie i ogólny rozwój marki gram.pl.

Jeśli charakteryzują Cię takie cechy jak:

  • Swoboda korzystania z Adobe Photoshop (CS2 lub nowszy)
  • Nieposkromiona kreatywność
  • Wyjątkowe poczucie estetyki
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

A dodatkowo jesteś osobą komunikatywną, dla której dobra organizacja pracy to pestka - zgłoś się do nas. Zapoznaj się z prostym zadaniem testowym, które przygotowaliśmy poniżej i zaskocz nas czymś absolutnie wyjątkowym! Czekamy z niecierpliwością na Twoje CV.

Oto proste zadanie próbne:

Wraz z potrzebnymi dokumentami, prosimy także o podesłanie następujących reklam sklepowych:

  • grafiki 750x100 px (JPG)
  • grafiki 300x250 px (JPG)
  • grafiki 390x206 px (JPG)
  • grafiki 467x79 px (JPG)

dotyczących trzech wybranych gier z listy poniżej:

  • Wiedźmin 2: Zabójcy Królów
  • Battlefield 3
  • Mass Effect 3
  • Pakietu The Sims 3 z dowolnym dodatkiem
  • The Elder Scrolls V: Skyrim

GramTV przedstawia:

oraz konsol:

  • konsoli Xbox 360
  • konsoli PlayStation 3

Sprawdź, co musi posiadać Twoja kreacja:

  • nieinwazyjnie, ale jasno pokazane cechy każdego z produktów;
  • estetyka (odpowiedni dobór fontów, materiałów, kompozycja całości);
  • rozsądna zachęta do kliknięcia w grafikę - czy to będzie button, hasło, link, napis, cokolwiek innego - wybór należy do Was. Musicie nas przekonać, że chcemy w prace kliknąć. :)

CV oraz grafiki wysyłajcie w postaci jednego archiwum ZIP lub RAR o nazwie "kreacja", na adres praca@gram.pl. Z wybranymi kandydatami/kandydatkami skontaktujemy się droga mailową lub telefonicznie. W tytule maila wpiszcie koniecznie "Kreacja".

Prosimy pamiętać o zamieszczeniu w wysłanych aplikacjach następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883. "

Uwaga! W związku z dużym zainteresowaniem, rekrutacja będzie prowadzona jeszcze do 21 lipca 2011 r.

Komentarze
70
Usunięty
Usunięty
02/08/2011 09:45

Ciekawe czy już kogoś znaleźliście

Usunięty
Usunięty
21/07/2011 02:25
Dnia 18.07.2011 o 15:22, mofftarkin napisał:

To nie jest konkurs na najładniejszą kreację. Jedną z rozpatrywanych kwestii jest zdolność do przygotowania zleconych kreacji w krótkim czasie, tak by również nie schodziły poniżej pewnego poziomu dbałości o szczegóły. W rzeczywistości nie ma możliwości dłubania nad tego typu rzeczami przez kilka dni. Dla jednego zestawu kreacji nie ma się zwykle więcej czasu jak kilka godzin - inaczej praca piętrzyłaby się strasznie. Rzecz jasna mamy dostęp do serwisów prasowych wydawców, co znacząco skraca czas poszukiwania materiałów, jednak nadal nie ma za dużo.

Niby racja choć przy terminie "na jutro" ma się jednak te kilkanaście godzin. To co podesłałem też zresztą było jednym ciągiem robione. Odrębną sprawą jest jeszcze różnica między ''konkursem'' a pracą gdzie w drugim przypadku mam świadomość tak obowiązku jak i celowości tego co robię ;)W każdym razie mam nadzieję, że nie przekombinowałem zbytnio ze swoimi propozycjami.pozdrawiam

mofftarkin
Gramowicz
18/07/2011 15:22
Dnia 17.07.2011 o 01:56, Dragon_Warrior napisał:

eh... gdyby data pojawiła się wcześniej to nie śpieszyłbym się jak głupi i posiedział dłużej niż 16 godzin nad tym...

To nie jest konkurs na najładniejszą kreację. Jedną z rozpatrywanych kwestii jest zdolność do przygotowania zleconych kreacji w krótkim czasie, tak by również nie schodziły poniżej pewnego poziomu dbałości o szczegóły.W rzeczywistości nie ma możliwości dłubania nad tego typu rzeczami przez kilka dni. Dla jednego zestawu kreacji nie ma się zwykle więcej czasu jak kilka godzin - inaczej praca piętrzyłaby się strasznie. Rzecz jasna mamy dostęp do serwisów prasowych wydawców, co znacząco skraca czas poszukiwania materiałów, jednak nadal nie ma za dużo.




Trwa Wczytywanie