- To, czego chcemy dokonać w XCOM, to opowiedzieć oryginalną historię - mówi dyrektor działu kreacji, Jonathan Pelling. Fabuła ma być interesująca, ale szczegółów niestety nie znamy.
- To, czego chcemy dokonać w XCOM, to opowiedzieć oryginalną historię - mówi dyrektor działu kreacji, Jonathan Pelling. Fabuła ma być interesująca, ale szczegółów niestety nie znamy.
- Uświadomiliśmy sobie, że silne strony naszego studia to umiejętność przedstawiania fabuły i zdolności narracyjne - mówi dyrektor działu kreacji w rozmowie z RockPaperShotgun. - Stosunkowo niedawno do naszego projektu dołączył Jordan Thomas (dyrektor kreatywny BioShock 2 - dop. red.) i okazał się niezwykle cennym nabytkiem, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę fakt, że tak mocno stawiamy na narrację - stwierdza.
- To, czego chcemy naprawdę dokonać w XCOM, to opowiedzieć oryginalną historię. Naszym celem jest sprawienie, by była ona interesująca w swoim głównym wątku. Mamy w nim zaplanowanych mnóstwo wydarzeń. Oprócz niego są także misje poboczne, które nie są aż tak oskryptowane, jak nadrzędne zadania - dodaje Pelling.
XCOM ma zaplanowaną europejską premierę na 9 marca przyszłego roku. Gra pojawi się na platformach PC, PS3 i X360.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!