Kolejna garść szczegółów na temat The House of the Dead: Overkill - Extended Cut

Mateusz Stanisławski
2011/07/15 13:12
3
0

The House of the Dead: Overkill, wydany najpierw na Nintendo Wii celowniczek od duetu SEGA i Headstrong Games, w wersji na konsolę PlayStation 3 doczeka się nie tylko grafiki w HD i wsparcia dla Move’a. Jakie inne świeże atrakcje będą na nas czekać?

Kolejna garść szczegółów na temat The House of the Dead: Overkill - Extended Cut

W pierwszych zapowiedziach była mowa o tym, że The House of the Dead: Overkill – Extended Cut zrobi użytek z opcji wyświetlania stereoskopowego 3D i zaserwuje przynajmniej dwa nowe poziomy. Do tych i we wspomnianych we wstępie unikatowych smaczków dojdą jeszcze poniższe, które wczoraj ujawniono na łamach PlayStation Blog :

  • kompatybilność ze Sharp Shooterem
  • nowa kusza
  • nieznany wcześniej rodzaj dziecięcego mutanta
  • tryby Classic (bohater może dzierżyć tylko AMS Magnum) i Hardcore (oponenci padają dopiero po zgarnięciu headshota)
  • dłuższa walka z Matką w finałowym starciu
  • sieciowe rankingi
  • multum nowych przedmiotów na mapach, dzięki którym gracz odblokuje dodatkowe materiały związane z uniwersum (między innymi modele 3D i utwory muzyczne)
  • trofea
  • usprawnione potyczki z bossami na wszystkich poziomach
  • nowe przerywniki filmowe poprawione przy wykorzystaniu techniki motion-capture

GramTV przedstawia:

Szynowy shooter od zespołów SEGA i Headstrong Games ma zadebiutować na konsoli PlayStation 3 25 października bieżącego roku. Poniżej serwujemy świeże screeny z tej podrasowanej wersji The House of the Dead: Overkill.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
15/07/2011 15:13
Dnia 15.07.2011 o 13:34, bobobo napisał:

Na Wii i tak najlepsza ^^

No pewka :)Bardzo ładnie to na PS3 wygląda, gdybym miał to chętnie bym kupił, bo gra się fajnie, a szczególnie w co-opie.

Usunięty
Usunięty
15/07/2011 13:34

Na Wii i tak najlepsza ^^

Usunięty
Usunięty
15/07/2011 13:23

nudnaaaaaaaa




Trwa Wczytywanie