Firma analityczna Cowen & Company zmieniła swoje prognozy dotyczące sprzedaży Battlefielda 3. Korekta wynika z ogromnej liczby zamówień przedpremierowych złożonych na strzelaninę studia DICE.
Firma analityczna Cowen & Company zmieniła swoje prognozy dotyczące sprzedaży Battlefielda 3. Korekta wynika z ogromnej liczby zamówień przedpremierowych złożonych na strzelaninę studia DICE.
Analitycy zmianę tłumaczą niespodziewanie dużym zainteresowaniem Battlefieldem 3 już przed premierą. Dotychczasowe statystyki zamówień przedpremierowych przedstawiają się równie imponująco, jak dotychczasowego rekordzisty pod względem sprzedaży, Call of Duty: Black Ops. Jeszcze lepiej na tym polu wypada jednak Modern Warfare 3 i to właśnie shooter Infinity Ward upatrywany jest jako wielki faworyt tegorocznego wyścigu po klienta.
Kolejną przyczyną, dla której Cowen & Company zmienia swoje prognozy, jest wcześnie rozpoczęta kampania marketingowa Battlefielda 3. Jeżeli sprawdzą się przewidywania analityka Wedbush Morgan Securities, Michaela Pachtera, Electronic Arts wyda na rozreklamowanie swej tegorocznej perełki nawet 45-50 milionów dolarów.