Studio New World Interactive projektuje strzelaninę Lethal Enterprise przeznaczoną na PC, Maka, Xboksa 360 i PS3. Na razie wiemy o niej tylko tyle, że skupia się na wojnach gangów narkotykowych.
Studio New World Interactive projektuje strzelaninę Lethal Enterprise przeznaczoną na PC, Maka, Xboksa 360 i PS3. Na razie wiemy o niej tylko tyle, że skupia się na wojnach gangów narkotykowych.
Jedną z głównych osób odpowiedzialnych za produkcję Lethal Enterprise jest Jeremy Blum, twórca głośnych modów Red Orchestra i Insurgency, które zostały wyróżnione nagrodą Mod Roku. - Na razie nie chcemy ujawniać zbyt dużo. Jesteśmy podekscytowani faktem, że możemy skorzystać z technologii CryEngine i mamy nadzieję, że podniesiemy poprzeczkę jeśli chodzi o jakość grafiki w grach typu free-to-play - komentuje.
- Wielu ludzi mówi, że produkcja modów nie jest ani trochę podobna do prac nad wysokobudżetowymi tytułami przeznaczonymi do dystrybucji cyfrowej. Sądzę, że takie osoby nigdy nie miały z tym do czynienia - dodaje Jeremy Blum, broniąc swego doświadczenia zdobytego na tworzeniu wspomnianych modyfikacji.
Zadowolenia nie kryje także druga strona. - Jesteśmy podekscytowani mogąc powitać New World Interactive w gronie ekip korzystających z naszej licencji. Cieszymy się, że Jeremy i jego zespół wybrali właśnie CryEngine 3 do realizacji swojego projektu - mówi Carl Jones, odpowiedzialny za markę CryEngine. - Usilnie wierzymy, że ta technologia zrewolucjonizuje rynek gier free-to-play i już nie możemy się doczekać zobaczenia Lethal Enterprise - dodaje.
Przypomnijmy, że licencja na CryEngine 3 jest wręcz rozchwytywana, jednak większość projektów opierających się na technologii opracowanej w studiu Crytek wciąż nie została przedstawiona światu.