BioWare o przyjęciu Dragon Age II: Lepsze to niż apatia

Patryk Purczyński
2011/08/03 14:19

Szczera opinia czy szukanie na siłę pocieszenia? David Gaider z BioWare'u twierdzi, że skrajne głosy graczy w sprawie Dragon Age II są lepsze od ewentualnej popremierowej ciszy.

BioWare o przyjęciu Dragon Age II: Lepsze to niż apatia

- Jeśli coś nas zaskoczyło, to była to aż taka polaryzacja części opinii - mówi o przyjęciu Dragon Age II przez graczy pisarz David Gaider. - Wśród naszych fanów jest mnóstwo miłości do tej gry, miłości, która może oznaczać także pasję - podkreśla. Znacznie głośniejsi po premierze RPG-a byli jednak ci konsumenci, którym produkcja BioWare'u nie przypadła do gustu.

- Moim zdaniem taka sytuacja jest lepsza od apatii. Niemniej, krytyka nie powinna być lekceważona czy postrzegana jako zwykłe narzekanie. Są fani, którzy poczuli się rozczarowani. Nasz zespół czuje natomiast chęć poprawy tych sfer, w których zawiedliśmy. Trzeba też jednak pamiętać, że Dragon Age nie może być wszystkim dla każdego. Musimy więc wybrać odpowiedni kierunek i zrobić najlepszą grę, jaką potrafimy - dodaje Gaider.

GramTV przedstawia:

Szansę na rehabilitację ekipa odpowiedzialna za Dragon Age II zapewne dostanie - powstanie trzeciej części, choć dotąd nic nie zostało oficjalne ogłoszone, wydaje się wielce prawdopodobne.

Komentarze
28
macman78
Gramowicz
04/08/2011 00:23
Dnia 03.08.2011 o 16:20, Afgncap napisał:

Mi się osobiście DA 2 podobało. Było kilka rzeczy, które kulały (głównie spawny przeciwników i ubogi inwentarz), ale nie było tak tragicznie, a jestem weteranem BG i Falloutów więc nikt mi nie zarzuci bycia dzieckiem konsoli i braku doświadczenia w RPG.

Ale tutaj nie chodzi, czy DA 2 było cienkie(jak dla mnie było). Chodzi o to, że to zupełnie inna gra niż DAO. Jak się robi kontynuacje czegoś to ... się robi kontynuacje czegoś, a nie jakąś zupełnie inna grę o tyłku maryni i klepie bzdury, że to wciąż to samo ino lepsze....

macman78
Gramowicz
04/08/2011 00:17
Dnia 03.08.2011 o 15:38, ZanVaelius napisał:

A że nie było frustrującego poziomu trudnosci tak wychwalanego przez wszystkich hardkorowców to i nawet IMO lepiej. (Disclaimer: konsoli nie posiadam i nigdy nie posiadałem a i nie zamierzam kupować, a grać w trudne gry lubię i zawsze lubiłem. Przynajmniej do momentu gdy poziom gry z trudnego robi się frustrujący. )

Ale nikt ci nie każe grać na poziomie trudnym. Poziom ten jest dla hardkorów. Nie narzekaj więc, że poziom trudny jest trudny, bo zawsze możesz zagrać na łatwym bądź średnim. Proste i logiczne. Sama nazwa poziomów mówi o tym, co powinny one reprezentować.

Usunięty
Usunięty
03/08/2011 21:31
Dnia 03.08.2011 o 20:59, lis_23 napisał:

\Hmmm ... jak na razie ukazał się jeden / pierwszy poważny / dodatek DLC do tej gry.

No, ale podejrzewam, że będzie tego więcej. Decyzję o wstrzymaniu się z zakupem podjąłem świeżo po zakupie ostatniego DLC do DAO. Do DA2 już przy premierze były jakieś DLC - gratis do preordera. Nie zamierzałem gry preorderować, więc czegoś tam by mi brakowało chyba.Cóż, lubię mieć grę kompletną. Stwierdziłem, że nie będę w pełni zadowolony póki nie będę miał pełnej wersji gry ze wszystkimi dodatkami. Wiec zainteresuję się grą dopiero gdy będę miał pewność, że nic więcej do niej nie wyjdzie.I tak DAO kupiłem dość późno, więc przynajmniej w dodatki, które były wplecione w główną kampanię mogłem zagrać już w trakcie pierwszego przejścia. Naprawdę wzbogacił wtedy grę. A granie tego na Post-Campaign Save już nie byłoby chyba takie fajne.




Trwa Wczytywanie