Trine 2 - postacie będą lepiej zbalansowane

Patryk Purczyński
2011/08/09 15:51
6
0

Nowe zdolności poszczególnych postaci w Trine 2 powinny zapewnić, że rozgrywka każdą z nich będzie przyjemniejsza i lepiej wyważona niż w pierwszej części gry.

Trine 2 - postacie będą lepiej zbalansowane

W rozmowie z dziennikarzami PlayStation Universe dyrektor wykonawczy Frozenbyte Lauri Hyvarinen przekonywał, że Trine 2 zapewni jeszcze lepsze przeżycia niż pierwsza część. - Naszym celem było lepsze zbalansowanie postaci - zaznaczył. - Dla przykładu, Rycerz zyskał zdolność rzucania swym młotem, a jego tarcza może posłużyć jako platforma dla innych graczy - obrazował.

O nowych możliwościach tej postaci pisaliśmy już wcześniej, a opisane wyżej funkcje można zobaczyć na dwóch krótkich filmach. Na tym jednak nie koniec planowanych zmian. Złodziejka ma bowiem otrzymać zamrażające strzały, a Mag zostanie doposażony w zdolność wprawiania przeciwników w stan lewitacji.

GramTV przedstawia:

- Te nowe umiejętności, zwłaszcza używane w różnych kombinacjach, zapewniają niezliczoną sumę sposobów na rozwiązanie zagadek logicznych i poradzenie sobie z przeciwnikiem - dodał Hyvarinen.

Trine 2 nie ma na razie ustalonego terminu wydania.

Komentarze
6
macman78
Gramowicz
09/08/2011 23:51

Jak dla mnie rzut młotem miałby tylko uzasadnienie dla np. rozbijania ścian po drugiej stronie przepaści, gdzie nie da się doskoczyć postacią, bo przed ścianą nie ma żadnego podestu... No chyba że jeszcze planujemy efektownie rozwalać całe grupy szkieletów, ale wtedy to już zaczyna siekankę przypominać, a nie logiczną zręcznościówkę. Zeby tylko nie przedobrzyli, bo jedynka to fajna przyjemna gierka.

Usunięty
Usunięty
09/08/2011 18:30

czy ja wiem, dublowanie się umiejętności to idiotyczny pomysł, właśnie unikatowość umiejętności których nie znajdziesz w innych postaciach był świetnym elementem w jedynce ale zobaczymy jak zrobią ...

Usunięty
Usunięty
09/08/2011 17:57

W pierwszej części dla przechodzenia poziomów sposobem łatwym i przyjemnym zmieniało się trzy różne klasy postaci jak rękawiczki, Mag- Magia, Złodziejka- Liny + strzelanie z dystansu, Wojownik- Tarcza+Młot/miecz na bliski dystans+ duże skoki/opadanie na dno pod wodą, A to wszystko dla tych unikalnych umiejętności. Jak w dwójce wymyślili taki balans, jak rzucanie wojownikiem młotem na dystans, to dla mnie ten temat powinien się nazywać: Trine 2 - postacie będą gorzej zbalansowane".




Trwa Wczytywanie