Raport BBFC ujawnił, jak długo będą łącznie trwały przerywniki filmowe w Batman: Arkham City. Dax Ginn wyjawił też, jaka jest jego zdaniem recepta na odniesienie sukcesu.
Raport BBFC ujawnił, jak długo będą łącznie trwały przerywniki filmowe w Batman: Arkham City. Dax Ginn wyjawił też, jaka jest jego zdaniem recepta na odniesienie sukcesu.
Pierwsza część gry o Mrocznym Rycerzu, Batman: Arkham Asylum, odniosła dość niespodziewany sukces. Wcześniejsze produkcje o superbohaterach nie stały bowiem na najwyższym poziomie. Dax Ginn przekonuje, że wiele zależy od nastawienia twórców. - W czterech ścinach Rocksteady cały czas do sprawy podchodzimy niezwykle serio - zapewnia na łamach DigitalSpy.
- Nie wiem jak pracują inni producenci, ale developerzy odpowiedzialni za gry o superbohaterach być może traktują je bardziej jak zawartość dla dzieci lub całej rodziny, co oznacza, że nie zajmują się tym na serio. To tylko teoretyzowanie, mogę jednak zapewnić, że nasze nastawienie jest inne. Widzimy, że mamy w rękach znakomitą okazję do zrobienia świetnej gry, a Batman to wspaniała postać. Bardzo ciężko pracujemy i poważnie podchodzimy do naszych obowiązków. Nigdy nie byłem w ekipie Nolana, ale sądzę, że z jego filmami jest podobnie - dodaje marketingowiec Rocksteady Studios.
Batman: Arkham City ma wyznaczony termin wydania na 21 października. Gra zjawi się na platformach PC, PS3 i X360.