Divinity II: Ego Draconis a potem jej reedycja Dragon Knight Saga przypadły do gustu wielu graczom. W końcu kto nie lubi siać śmierci i zniszczenia jako potężny smok? Teraz studio Larian rozwija ten pomysł w produkcji Dragon Commander.
Divinity II: Ego Draconis a potem jej reedycja Dragon Knight Saga przypadły do gustu wielu graczom. W końcu kto nie lubi siać śmierci i zniszczenia jako potężny smok? Teraz studio Larian rozwija ten pomysł w produkcji Dragon Commander.
Nowa gra będzie turową strategią z elementami RPG. Wcielimy się w niej w pierwszych Smoczych Rycerzy znanych z uniwersum Divinity, walczących o dominację w Imperium. W osiągnięciu celu pomogą im inżynierowie oraz czarodzieje, którzy za sprawą, odpowiednio, technologii lub magii będą pomagać w zdobyciu przewagi nad wrogimi armiami. Wisienką na torcie tych bitew mają być starcia z udziałem latających jaszczurów.
Jeżeli taki miks Homeworld z Divinity II: Ego Draconis okraszony steampunkowym klimatem wydaje Wam się warty uwagi, wyczekujcie informacji o Dragon Commanderze napływających z GamesCom w przyszłym tygodniu. Póki co wiemy na pewno, że gra pojawi się zarówno na PC, jak i konsolach.
Nie zapomnijcie zajrzeć do naszego działu poświęconego GamesCom 2011. Znajdziecie tam wiele interesujących informacji o targach w Kolonii.