Artykuł: TrackMania 2: Canyon - beta-test

gram.pl
2011/08/30 15:40
8
0

TrackMania 2: Canyon pojawi się na półkach jako kontynuator świetnie sprawdzonej rozgrywki. I będzie dostarczała tak samo dużo frajdy, jak poprzednie odsłony. Przekonaliśmy się o tym biorąc udział w beta-testach.

Artykuł: TrackMania 2: Canyon - beta-test

Ciesząca oko grafika oraz nowe otoczenie tras, które pochodzi z tytułowego kanionu, to główne zmiany, jakie widać na pierwszy rzut oka. Sam styl rozgrywki jednak nie zmienił się diametralnie. TrackMania 2: Canyon to zręcznościówka, w której do szczęścia potrzeba czterech strzałek kierunkowych do obsługi pojazdu i dobrego skilla do wykręcania jak najlepszych czasów. Tylko tyle i aż tyle.

Mejste miał okazję wziąć udział w beta-testach TrackManii 2: Canyon, a jego pełen raport znajdziecie klikając w czerwoną belkę.

GramTV przedstawia:

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
07/09/2011 17:11

Trackmania jeżeli miałaby wyjść w wersji pudełkowej, to raczej po powstaniu wszystkich środowisk, jeżeli w ogóle miałaby wyjść :) Szczerze, jestem w pełni zaskoczony jakością gry - jestem w stanie spokojnie powiedzieć że jest to najlepsza z dotychczasowych części TM. W tej części bety ograniczony mamy dostęp do gry w trybie solo, lecz edytor tras i gra online rekompensują tą blokadę. Grę bardzo polecam, mam nadzieję że Wam też się spodoba ;)

Usunięty
Usunięty
02/09/2011 10:39

Jak wiadomo na razie to jest beta i ma przez to parę mankamentów i ograniczeń. Ale mimo tego już dostarcza kupę frajdy z grania. Model jazdy może na początku sprawiać problemy. Nasz samochód jest szybki, ale jednocześnie ma słaby promień skrętu. To sprawia że wąskie uliczki stają się wyjątkowo ekstremalne. Na początku trochę mnie to wkurzało, z czasem nauczyłem się dobrze jeździć i jest o.k. Granie z innymi na serwerach daje - jak zwykle - ogrom frajdy. System rankingów jest bardzo motywujący i skutecznie zachęca do zabawy. W edytorze wiele się nie zmieniło. Budujemy praktycznie tak samo jak w jedynce. Doszło jednak kilka przydatnych narzędzi jak zaznaczanie i kopiowanie fragmentów tras, co bardzo uprzyjemnia pracę. Dodatkowo wybrany obszar możemy zapisać jako makroelement i wykorzystywać w następnych trasach. Spory potencjał ma ten mania script, który widać już przy paru gotowych dodatkach. Najbardziej podoba mi się ten, który dodaje w losowych miejscach elementy dekoracyjne. Niestety, nie mam pojęcia jak tego języka używać. Gdy pojawią się do tego jakieś poradniki, może coś spróbuję w nim zrobić. Oprawa audiowizualna również nie pozostawia wiele do życzenia, a gra nie wymaga od komputera zbyt wiele. Szczerze polecam.

Usunięty
Usunięty
31/08/2011 15:05

Pierwszy raz od dłuższego czasu przyjemnie mi się oglądało trailer gry.




Trwa Wczytywanie