Polski oddział Electronic Arts potwierdził, że Battlefield 3 jest najczęściej zamawianą przed premierą grą w historii firmy. W związku z tym wydawca przygotował specjalny upominek.
Polski oddział Electronic Arts potwierdził, że Battlefield 3 jest najczęściej zamawianą przed premierą grą w historii firmy. W związku z tym wydawca przygotował specjalny upominek.
Rewelacyjną sprzedaż Battlefielda 3 potwierdzają m.in. wyniki z największego polskiego sklepu internetowego z grami, gram.pl. - Stosunek zamówień przedpremierowych Battlefield 3 do Modern Warfare 3 przekroczył 10:1. Żadna premiera tej jesieni nie zbliży się do tej gry pod względem popularności w pre-orderze - komentuje Wiktor Cegła, dyrektor zarządzający gram.pl.
- Naszym zdaniem to pewien fenomen, a gracze docenili zarówno jakość pokazanych materiałów, jak i odpowiednie traktowanie ich i bonusy, którymi DICE nagrodzi najwierniejszych fanów: dodatkowe bronie, czy mapy. Jako gracz uważam, że tak właśnie powinna być prowadzona gra od czasu zapowiedzi, aż do momentu premiery - dodaje.
Aby uczcić rewelacyjne wyniki Battlefielda 3 osiągnięte już przed premierą, EA Polska zdecydowało się zagwarantować wszystkim, którzy już zamówili, jak i tym, którzy dopiero zdecydują się złożyć pre-order na swój egzemplarz, wyjątkowy bonus: 10 nieśmiertelników w grze. Wydawca tak opisuje ten gadżet w oświadczeniu prasowym:
"Nieśmiertelniki w grze Battlefield 3 służą jako swoista wizytówka gracza, wyświetlana na ekranie w momencie, w którym gracz pokonuje przeciwnika. Nieśmiertelniki innych graczy można zdobyć i kolekcjonować poprzez standardowe użycie noża w walce. Zestaw dodatkowych nieśmiertelników zawiera 10 bonusowych wzorów, które można wykorzystać w trybach online Battlefield 3".
Premiera nowej strzelaniny DICE została wyznaczona na 27 października.