Konsolowy Crysis będzie lepszy niż ten z pecetów

Patryk Purczyński
2011/09/13 19:31

Przedstawiciele studia Crytek zapewniają, że Crysis przygotowywany na Xboksa 360 i PlayStation 3 zaznał poprawek, dzięki czemu wersja konsolowa będzie lepsza od pecetowej.

Konsolowy Crysis będzie lepszy niż ten z pecetów

Po czterech latach, jakie minęły od premiery pierwszej części na PC, Crysis wreszcie trafi na konsole. Gra będzie dystrybuowana drogą cyfrową, co wcale nie oznacza, że producent potraktował konwersję po macoszemu. - Na szczęście mieliśmy szansę poprawić Crysis 1 na konsole dzięki doświadczeniu, jakie zebraliśmy przy tworzeniu Crysis 2 - mówi na łamach BeefJacka główny projektant poziomów, Sten Huebler.

- Sterowanie i interfejs są bardziej prostolinijne, pozwalając graczom na płynne kontrolowanie Nanokombinezonu i skupienie się na samej rozgrywce, zamiast na skomplikowanym systemie sterowania - zapewnia. Remont przeszło też oświetlenie poziomów.

GramTV przedstawia:

Huebler wyjaśnia ponadto, że CryEngine był pierwotnie zaprojektowany z myślą o pecetach i dopiero przystosowanie go do konsol pozwoliło stworzyć multiplatformową grę. Miast przerabiać jednak pierwszą część na Xboksa 360 i PlayStation 3, Crytek wolał skupić się na zrobieniu drugiej części. - Po tym, jak ją skończyliśmy, naszym celem stało się zapewnienie pierwszej odsłony użytkownikom konsol - dodaje główny projektant poziomów.

Konsolowy Crysis został zapowiedziany przed kilkoma dniami. Wiadomo już, że gra będzie kosztować 1600 punktów Microsoftu lub 16 funtów/20 dolarów.

Komentarze
42
Usunięty
Usunięty
14/09/2011 22:24

Nie mniej będzie za ledwie 1600 MSP i to będzie najlepsza gra z tyułów Games on Demand w tak niskiej cenie.

Usunięty
Usunięty
14/09/2011 19:29
Dnia 14.09.2011 o 09:12, TsTr napisał:

@Byverter Nie wiem ile ma XBOX natomiast PS3 może wyciągnąć 1920x1080.

Tak skalowane z 900x500 :(

Usunięty
Usunięty
14/09/2011 19:07

Z ta roslinnoscia to nawet dobrze- w C2 na konsole LoD byl tak skopany, ze szok. Na drzewach pojawialy sie z nagla dodatkowe galezie, niekiedy tekstury doczytywaly sie oblesnie w trakcie zwyklej przechadzki. Konsole moze i dobrze radza sobie z oswietleniem i podobnymi bzdurami, ale do szczegolowych, otwartych przestrzeni maja za slabe gpu i za malo ramu. Cos co powstalo pierwotnie na pc sila rzeczy na konsoli lepsze nie bedzie. Dosc wspomniec o braku jakichkolwiek "ficzerow", standardowych dla wersji pc. Port Roku;




Trwa Wczytywanie