Przedstawiciele studia Crytek zapewniają, że Crysis przygotowywany na Xboksa 360 i PlayStation 3 zaznał poprawek, dzięki czemu wersja konsolowa będzie lepsza od pecetowej.
Przedstawiciele studia Crytek zapewniają, że Crysis przygotowywany na Xboksa 360 i PlayStation 3 zaznał poprawek, dzięki czemu wersja konsolowa będzie lepsza od pecetowej.
- Sterowanie i interfejs są bardziej prostolinijne, pozwalając graczom na płynne kontrolowanie Nanokombinezonu i skupienie się na samej rozgrywce, zamiast na skomplikowanym systemie sterowania - zapewnia. Remont przeszło też oświetlenie poziomów.
Huebler wyjaśnia ponadto, że CryEngine był pierwotnie zaprojektowany z myślą o pecetach i dopiero przystosowanie go do konsol pozwoliło stworzyć multiplatformową grę. Miast przerabiać jednak pierwszą część na Xboksa 360 i PlayStation 3, Crytek wolał skupić się na zrobieniu drugiej części. - Po tym, jak ją skończyliśmy, naszym celem stało się zapewnienie pierwszej odsłony użytkownikom konsol - dodaje główny projektant poziomów.
Konsolowy Crysis został zapowiedziany przed kilkoma dniami. Wiadomo już, że gra będzie kosztować 1600 punktów Microsoftu lub 16 funtów/20 dolarów.