Sieć społecznościowa Raptr robi wśród graczy furorę, czego dowodem jest dotarcie do 10 milionów odbiorców. W pewnym sensie jego popularności początkowy sukces zawdzięcza nasz CzasGry.
Sieć społecznościowa Raptr robi wśród graczy furorę, czego dowodem jest dotarcie do 10 milionów odbiorców. W pewnym sensie jego popularności początkowy sukces zawdzięcza nasz CzasGry.
- Z bazą ponad 10 milionów użytkowników Raptr stał się tętniącym życiem miejscem, w którym gracze mogą podzielić się z innymi swymi dokonaniami, a także dowiedzieć się ciekawych rzeczy o grach, którymi się pasjonują - komentuje. Zaznacza też, że zespół odpowiedzialny za tę sieć cały czas wprowadza do niej nowe funkcje, dzięki czemu użytkownicy mogą poznać więcej danych i lepiej komunikować się między sobą.
- W rezultacie Raptr zajmuje unikatową pozycję, by dostarczyć producentom i wydawcom dane dotyczące panujących trendów i zachowań graczy, i pomóc twórcom w znaczący sposób nawiązać łączność z ich konsumentami - dodaje Fong.
Warto zaznaczyć, że jedną z funkcji Raptra jest zliczanie czasu, jaki gracze spędzili z danym tytułem. Można dzięki temu bez kontrolowania upływających minut i godzin z powodzeniem wpisać się do naszej nowej podstrony - czasgry.gram.pl. Serwis cieszy się sporym zainteresowaniem, a gdy dobrnie do 10 milionów wpisów, na pewno Was o tym poinformujemy.