Nie wynika to jednak z chęci zarobienia dodatkowych pieniędzy przez CD Projekt, lecz z polityki Microsoftu dotyczącej wprowadzania DLC na Xbox Live Marketplace. Sprawę wyjaśnił Adam Badowski w wywiadzie dla Rock Paper Shotgun.
Nie wynika to jednak z chęci zarobienia dodatkowych pieniędzy przez CD Projekt, lecz z polityki Microsoftu dotyczącej wprowadzania DLC na Xbox Live Marketplace. Sprawę wyjaśnił Adam Badowski w wywiadzie dla Rock Paper Shotgun.
Adam Badowski wyjaśnił również, że obecnie żadne pudełkowe rozszerzenia do Wiedźmina 2 nie są planowane. Jeśli jednak takie kiedykolwiek ujrzy światło dzienne i będzie płatne, zaoferuje podobną zawartość, co Baldur's Gate: Opowieści z Wybrzeża Mieczy. Krótko mówiąc – DLC swoją drogą, ale CD Projekt nie zapomina także o klasycznych, długich dodatkach.
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów zadebiutuje na Xboksie 360 w pierwszym kwartale przyszłego roku. Wersja konsolowa otrzyma dwanaście usprawnień względem wersji PC, wśród których znajdą się między innymi: Arena, mroczny tryb rozgrywki, rozbudowany samouczek oraz nowe czterominutowe intro autorstwa Tomka Bagińskiego. Dodatki te pojawią się także na PC w ramach aktualizacji 2.0, a Myszasty miał już okazję je przetestować - oto jego wrażenia.