Sefton Hill chwali swoją ekipę techniczną za "fenomenalną robotę", jaką wykonała w Batman: Arkham City. Zapewnia też, że wszystkie plany udało się zrealizować.
Sefton Hill chwali swoją ekipę techniczną za "fenomenalną robotę", jaką wykonała w Batman: Arkham City. Zapewnia też, że wszystkie plany udało się zrealizować.
- Słowa uznania dla zespołu technicznego, który stwierdził, że uda nam się to zrealizować - "wy zaprojektujcie najlepszą grę o jakiej można myśleć, a my postaramy się to wcielić w życie". Ci goście wykonali fenomenalną robotę. Wielkie słowa uznania dla nich, ponieważ w grze zastosowaliśmy wiele technicznych osiągnięć, których nigdy wcześniej nie używaliśmy - chwali swoich współpracowników w rozmowie z dziennikarzami Eurogamera.
- Od samego początku chcieliśmy zrobić możliwie najlepszą grę. Nie robimy technologii dla samej technologii. Technologia powstała po to, by stworzyć to tętniące życiem miasto. Stworzenie Arkham City było olbrzymim przedsięwzięciem. Nasze zespoły od silnika, optymalizacji, projektu wykonały górę niesamowitej pracy, by gra działała na solidnym poziomie 30 klatek na sekundę przy jednoczesnej dbałości o bogactwo szczegółów w mieście - dodaje.