S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie wymagał stałego połączenia z siecią

Patryk Purczyński
2011/10/08 13:33

Nie mamy dobrych wieści dla graczy pecetowych. S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie w trakcie rozgrywki pobierał wycinki danych, przez co granie bez połączenia z siecią stanie się niemożliwe.

S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie wymagał stałego połączenia z siecią

W internetowym wydaniu rosyjskiej gazety Komsomolskaja Prawda został opublikowany wywiad z Siergiejem Grigorowiczem z GSC GameWorld, którego tematem był S.T.A.L.K.E.R. 2. Ponieważ jednak z angielskim radzimy sobie lepiej niż z cyrylicą, w tej informacji posługiwaliśmy się tłumaczeniem z serwisu Dsogaming.com. A wieści, niestety, nie są zbyt pomyślne.

- Zabezpieczenie przed piractwem? Część zawartości będzie umiejscowiona na serwerze i zostanie pobrana w trakcie rozgrywki. Nieustanne połączenie z internetem jest wymagane. Informacje tekstowe, kod i questy będą ładowane w trakcie tego połączenia. Piractwo to spory problem i próbujemy z nim walczyć - tłumaczy Grigorowicz.

GramTV przedstawia:

- Jeśli ludzie nie mogą sobie pozwolić na legalną wersję, z korzyścią dla nas jest, gdy ściągną piracką kopię i wtedy zapragną kupić właściwy produkt. Na Ukrainie są różne towary, które ludzie kochają tak bardzo, że kupują od razu licencjonowane wydanie. Naszym celem jest stworzenie właśnie takiego produktu - dodaje przedstawiciel GSC GameWorld.

Komentarze
101
Usunięty
Usunięty
05/08/2012 19:27

Dnia 05.08.2012 o 16:51, Jave napisał:

> Nie każdy chce udostepniać łącze grze. Więc niech w nią nie gra. Masz wybór, wiesz?

Tak, mam. Dlatego mogę wyrazić swoje zdanie i zastanowić się, czy minusy nie przysłaniają plusów.

Dnia 05.08.2012 o 16:51, Jave napisał:

> Każde połączenie internetowe to możliwość nowych > luk. A to zdanie znaczy co? O jakich lukach mowa?

O lukach w grze. Udostępniasz połączenie sieciowe grze, żyjemy w tak dziwnych czasach, że nawet można się włamać używając programów, które ze swojego założenia zwykle nie potrzebują połączenia siecowego.

Dnia 05.08.2012 o 16:51, Jave napisał:

> Konsument ma z resztą prawo się wypowiedzieć Wskaż miejsce, gdzie tego zabraniam.

Nigdzie, dlatego się wypowiadam, zbyt często jednak zauważam posty w stylu "Kto krytykuje ten się nie zna". :)

Dnia 05.08.2012 o 16:51, Jave napisał:

> Dziwi mnie też, po co Ci którym to nie przeszkadza czytają takie > artykuły :P ...? A kto powinien je czytać? Zwolennicy wolności dla orek w parkach wodnych? Hodowcy pszenicy?

Ci którzy zamierzają kupić daną grę i chcieliby wiedzieć, czy nie powinni się nad tym zastanowić :P

Usunięty
Usunięty
05/08/2012 16:51
Dnia 05.08.2012 o 14:24, Boguslav4 napisał:

> Czy dla kogoś oprócz autora niusa potrzeba połączenia z siecią stanowi problem? Nie każdy chce udostepniać łącze grze.

Więc niech w nią nie gra. Masz wybór, wiesz?

Dnia 05.08.2012 o 14:24, Boguslav4 napisał:

Każde połączenie internetowe to możliwość nowych luk.

A to zdanie znaczy co? O jakich lukach mowa?

Dnia 05.08.2012 o 14:24, Boguslav4 napisał:

Konsument ma z resztą prawo się wypowiedzieć

Wskaż miejsce, gdzie tego zabraniam.

Dnia 05.08.2012 o 14:24, Boguslav4 napisał:

Dziwi mnie też, po co Ci którym to nie przeszkadza czytają takie artykuły :P

...? A kto powinien je czytać? Zwolennicy wolności dla orek w parkach wodnych? Hodowcy pszenicy?

Usunięty
Usunięty
05/08/2012 15:19
Dnia 08.10.2011 o 18:01, metronom napisał:

> Biedaki bez internetu. > Skąd tu się te posty biorą? > Aaaa no tak, mieszkamy w Afryce > i trzeba iść do sąsiedniej wioski. . Taki z ciebie cwaniaczek? Podaj mi jeden, jeden logiczny powód, dla którego w grze dla pojedynczego gracza powinno być wymagane stałe połączenie z serwerem podczas gry.

Bo jest to jedyna skuteczna forma DRMu. Przypominam, że piractwo to zło i chyba każdy na tym forum się ze mną zgodzi. Nie chcesz walczyć z piractwem? ;)Ops, ale ktoś brzydko odkopał trupa.




Trwa Wczytywanie