Twórcy serii Resident Evil tłumaczą, że decyzja o stworzeniu strzelaniny Operation Raccoon City została podjęta z myślą o graczach, "chcących różnych doświadczeń w obrębie marki".
Twórcy serii Resident Evil tłumaczą, że decyzja o stworzeniu strzelaniny Operation Raccoon City została podjęta z myślą o graczach, "chcących różnych doświadczeń w obrębie marki".
Decyzja o zmianie gatunku jest zatem, jak utrzymuje Kawata, pochodną pragnień fanów serii. - Ludzie chcą doświadczać wielu różnych wrażeń w uniwersum Resident Evil. Mamy tyle szczęścia, że możemy odpowiedzieć na te prośby, oferując wiele różnych doświadczeń w różnych formach i grach - powiedział producent serii, dodając, że każda jej odsłona jest skupiona na innym aspekcie.
- Sądzę, że jeżeli każda gra spod znaku Resident Evil byłaby skoncentrowana na motywie survival horroru, ludzie mieliby serdecznie dość tej serii. Mamy sieciową strzelaninę, mamy Mercenaries, w którym akcja odgrywa chyba jeszcze większą rolę i kilka innych gier. Dzięki podążaniu w różnych kierunkach ludzie będą czerpać radość z produkcji Resident Evil jeszcze przez długi czas, jestem o tym przekonany - dodał.
Resident Evil: Operation Raccoon City zadebiutuje na początku przyszłego roku. Przedstawiciele Capcomu już wcześniej zapowiadali natomiast, że kolejna część serii wróci do korzeni.