Tak wielki tytuł jak Battlefield 3 nie mógł obejść się bez dedykowanego serwisu społecznościowego. Studio DICE zdradza parę szczegółów na temat Battleloga.
Tak wielki tytuł jak Battlefield 3 nie mógł obejść się bez dedykowanego serwisu społecznościowego. Studio DICE zdradza parę szczegółów na temat Battleloga.
Patrzyliśmy na wszystkie serwisy społecznościowe: Facebooka, MySpace'a, LinkedIn no i rzecz jasna Halo Waypoint oraz Call of Duty Elite. Inspirowaliśmy się tym, co robią inni i postaraliśmy się wyciągnąć z nich to, co najlepsze.
Loving przyznaje, że w gruncie rzeczy wszystkie tego typu portale bazują na jednej formule.
Każdy z nich ma podobny system dostarczania wiadomości użytkownikiem, podobny sposób oznaczania postów, które nam się podobają i wreszcie identyczny system komentowania.
Battlefield 3 (PC, PlayStation 3, Xbox 360) pojawi się w sklepach w już 27 października. Wtedy też wystartuje usługa Battlelog, która kojarzyć nam będzie się również z podobnym rozwiązaniem znanym z Need for Speed Hot Pursuit.
Przypominamy również, że na gram.pl trwa teraz Tydzień z grą Battlefield 3 - jest to świetna okazja na poznanie historii serii oraz wszystkich najważniejszych szczegółów dotyczących jej najnowszej odsłony. Gorąco polecamy!
Źródło: VG247