Risen 2: Dark Waters bez narzędzi moderskich, ale być może z DLC

Mateusz Stanisławski
2011/10/24 21:10

Przedstawiciel studia Deep Silver potwierdził, że gracze nie otrzymają narzędzi moderskich do Risen 2: Dark Waters. Nie wykluczył za to przygotowania DLC dedykowanemu temu RPG-owi.

Risen 2: Dark Waters bez narzędzi moderskich, ale być może z DLC

Daniel Oberlerchner z firmy Deep Silver przyznał w wywiadzie dla serwisu Strategy Informer, że w przypadku wydania narzędzi dla moderów na przeszkodzie stoi zbyt skomplikowana technologia. Przygotowanie dokumentacji oraz stosownego oprogramowania, które pozwoliłoby graczom między innymi tworzyć nowe questy, zajęłoby zbyt dużo czasu ekipie odpowiedzialnej za ostateczny kształt tytułu.

Jeśli chodzi o ewentualne DLC, sprawa pozostaje otwarta, przy czym jeżeli twórcy zdecydują się na ich przygotowanie, powinniśmy otrzymać stosunkowo dużą świeżą zawartość. – W porządku jest dawanie nowych przedmiotów, ale ważne jest również to, by dostarczać pełnoprawne treści. I nie mamy tutaj na myśli jednej lub dwóch misji: dla nas musiałaby to być nieznana wcześniej wyspa, cały zestaw świeżych wyzwań, może nawet wiele wysp – powiedział Oberlerchner.

GramTV przedstawia:

Przypominamy, że premiera Risen 2: Dark Waters odbędzie się w pierwszej połowie przyszłego roku. Nowa gra ekipy zrzeszonej pod szyldem Piranha Bytes trafi na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360.

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
25/10/2011 16:08
Dnia 25.10.2011 o 11:56, kozak40 napisał:

Do pierwszego risena nie było żadnych oficjalnych narzędzi, więc modderzy mogli robić tylko "pierdółki". Mimo to jakiś rok po premierze, NicoDE(pracował też kiedyś w pirani) zrobił nieoficjalne SDK techniką reverse engineeringu, dzięki czemu do Risena 1 wyszedł nieoficjalny patch 1.20 poprawiający większość bugów zostawionych przez piranie.

I czy była wielka rozpacz jak na początku żadnych oficjalnych narzędzi nie było?Wychodzi na to, że graczom nie da się niczego złego otwarcie powiedzieć bo od razu jest posądzanie o sprzedajność :P.

Usunięty
Usunięty
25/10/2011 11:56
Dnia 25.10.2011 o 08:37, Geeko napisał:

Ok ok, zwracam honor, do pierwszych Gothiców były mody. A czy ktokolwiek widział mody od pierwszego Risena(poza pierdółkami zmieniającymi krajobraz na jesienny)?

Do pierwszego risena nie było żadnych oficjalnych narzędzi, więc modderzy mogli robić tylko "pierdółki". Mimo to jakiś rok po premierze, NicoDE(pracował też kiedyś w pirani) zrobił nieoficjalne SDK techniką reverse engineeringu, dzięki czemu do Risena 1 wyszedł nieoficjalny patch 1.20 poprawiający większość bugów zostawionych przez piranie.

Usunięty
Usunięty
25/10/2011 08:37
Dnia 24.10.2011 o 23:17, KamyK_84 napisał:

Od siebie przypomnę tylko o patchach 1.7# wydanych przez community oraz o Quest Packu do G3. Przynajmniej tyle wiem w sprawach modów do serii Gothic. Więc jak to z tymi modami? Może dużo ich nie było, ale były, i niektóre dobre.

Community Patch do G3 był potrzebny tylko dlatego bo Pirania nie miała kiedy i jak poprawić większości błędów. W Przypadku Risena nie widziałem potrzeby na podobne "mody".

Dnia 24.10.2011 o 23:17, KamyK_84 napisał:

Tak wracając do newsa - strzał w stopę, znowu czytamy tłumaczenie, że zaawansowana technologia i te bzdury.

Taaa, jak widzę, jesteś programistą z wieloletnim starzem i ty po prostu WIESZ, że to są bzdury...Enginy i technologie są co raz bardziej zaawansowane a nie każdy ma silnik ala Unreal, żeby rozdawać go za darmo czy alta ten z TESów, żeby dodawanie modów polegało na 3 kliknięciach.>Mroczne Tajemnice, Quest Pack 4, Die Bedrohung, Diccuric, The Returning, Jaktyl, Piratenleben, Velaya: >Historia Wojowniczki czy wciąż tworzony Czas Zapłaty.Ok ok, zwracam honor, do pierwszych Gothiców były mody. A czy ktokolwiek widział mody od pierwszego Risena(poza pierdółkami zmieniającymi krajobraz na jesienny)?Nadal po prostu uważam, że zakładanie z góry jakim to wielkim skokiem na kase będą te DLC jest trochę śmieszne. Historia pokazywała, że MOŻNA robić dobre DLC a Pirania nigdy raczej wrednych skoków na kasę nie robiła.




Trwa Wczytywanie