Dark Souls ma za sobą ciepłe przyjęcie przez dziennikarzy branżowych. Wiemy, ile egzemplarzy gry jej wydawcy przygotowali na początek dla poszczególnych rynków.
Dark Souls ma za sobą ciepłe przyjęcie przez dziennikarzy branżowych. Wiemy, ile egzemplarzy gry jej wydawcy przygotowali na początek dla poszczególnych rynków.
W Japonii, gdzie na start przeznaczono 370 tys. kopii, wydawcą było z kolei From Software. Do pozostałych państw azjatyckich trafiło 40 tys. egzemplarzy Dark Souls. Nie są niestety znane statystyki samej sprzedaży. Jeżeli jednak gracze zawierzyli wysokim ocenom (ich średnia na obu konsolach wynosi 89 proc.), to można się spodziewać bardzo dobrego wyniku.
Jak jednak wiadomo, ciepłe przyjęcie nie zawsze idzie w parze z wysokim zainteresowaniem. Barierę nie do przejścia dla niektórych mógł stanowić fakt, że Dark Souls jest bardzo trudną grą, a nie wszyscy preferują tytuły, przy których trzeba się nieco namęczyć. Według nieoficjalnych danych zamieszczonych w serwisie VGChartz, RPG rodem z Japonii trafił w ręce niespełna miliona konsumentów z całego świata.