Syndicate z oddzielnymi kampaniami dla singla i co-opa

Patryk Purczyński
2011/11/28 10:39
1
0

Starbreeze Studios chce wyraźnie oddzielić tryb dla pojedynczego gracza i kooperację w Syndicate. Świadczy o tym choćby fakt, że oba moduły będą mieć oddzielne scenariusze.

Syndicate z oddzielnymi kampaniami dla singla i co-opa

Podczas wywiadu opublikowanego na łamach bone-idle.ie jeden z przedstawicieli Starbreeze Studios przyznał, że w Syndicate single-player i kooperacja stanowią dwa odrębne tryby gry. - Akcja kampanii dla pojedynczego gracza podobnie jak w oryginale toczy się w 2069 roku, ale wydarzenia przedstawione w co-opie, choć rozgrywane w podobnym czasie, będą oddzielną rzeczą - wyjaśnił.

- Sądzę, że różnica czasowa między poszczególnymi scenariuszami wynosi dwa miesiące. Linia fabularna jest w zupełności odrębna. Nie jest więc tak, że grasz na mapach z singla w co-opie, to całkowicie nowa opowieść. Zależało nam na utrzymaniu tego podziału. W trybie dla pojedynczego gracza uczestniczysz w określonych wydarzeniach, a w co-opie przedstawiamy inne opowieści, w których główne role odgrywają inne postacie - dodał.

GramTV przedstawia:

Syndicate ma zaplanowany termin wydania na 24 lutego. Wspominany przez cytowanego wyżej przedstawiciela Starbreeze Studios tryb kooperacji można zobaczyć na ostatnim gameplayu.

Komentarze
1
Sinirio
Gramowicz
28/11/2011 12:18

To trochę zmienia moje zdanie o tej produkcji bo grając w multi gra zbliża się odrobinę do oryginału (powtarzam: odrobinę). Takiego odrębnego podejścia do multi i singla brakuje w dzisiejszych produkcjach, chodzi mi głównie o to, że multi to też jakaś historia a nie naparzanka bez polotu. Za FPSami nie przepadam ale ten cały "mentor" głównego bohatera na trailerach sprawił wrażenie ciekawej postaci i mnie grą zainteresował.