Premierowy weekend PayDay 3 za nami, ale niestety nie obył się on bez problemów. Gracze uskarżali się na problemy z serwerami, które nie wytrzymały wzmożonego ruchu.
PayDay 3ukazało się w czwartek ubiegłego tygodnia na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S, w tym za pośrednictwem Xbox Game Pass. Jednak wraz ze wzrostem liczby graczy w grze szybko pojawiły się problemy.
PayDay 3 w ogniu krytyki po problemach w trakcie premiery
W opublikowanym oświadczeniu szefStarbreeze, stwierdził, że jest „rozczarowany” premierą wielkiego hitu swojej firmy. Winą za to obarczył zewnętrzny system zarządzający trybem online, który spowodował liczne problemy graczy, a w rezultacie niezadowoleniem i powszechną krytyką.
Infrastruktura dobierania graczy w PayDay 3 nie działała zgodnie z testami i oczekiwaniami. Oprogramowanie napotkało nieprzewidziany błąd, który uniemożliwiał obsługę masowego napływu graczy. Problem spowodował niemożliwą do naprawienia sytuację dla zewnętrznego partnera Starbreeze. Stopniowo wdrażano nową wersję oprogramowania serwerów, co doprowadziło do poprawy wydajności. Jednak aktualizacja oprogramowania dokonana przez partnera w niedzielę, skutkowała niestabilność infrastruktury. Wciąż trwają prace nad udoskonaleniem i stabilizacją systemu online PayDay 3.
GramTV przedstawia:
Starbreeze ujawniło, że mimo problemów, w pierwszych dniach po premierze, zagrało 1,3 mln unikalnych graczy.
Jesteśmy rozczarowani problemami, z jakimi borykali się gracze podczas weekendu premiery, ale jesteśmy pewni naszego podstawowego produktu i jakości PayDay 3 i wszystkie dostępne wskaźniki na to wskazują. Przed nami dużo pracy, aby odzyskać zaufanie społeczności, ale będziemy ciężko pracować, aby tego dokonać.
Gry, filmy, seriale, komiksy, technologie i różne retro
graty. Lubię także sprawdzać co słychać w kosmosie. Kiedy przytrafia się okazj wyjeżdżam w podróże dalekie lub bliskie i robię tam masę zdjęć.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!