Projektant koncepcyjny Borderlands 2 zapowiada, że łupy w grze będą bardzo interesujące. Podkreśla też, że dużą wagę twórcy przykładają do zapewnienia rozgrywce różnorodności.
Projektant koncepcyjny Borderlands 2 zapowiada, że łupy w grze będą bardzo interesujące. Podkreśla też, że dużą wagę twórcy przykładają do zapewnienia rozgrywce różnorodności.
- Bardziej skupiamy się na tworzeniu broni, na sprawieniu, by była ona interesująca, żeby za każdym rogiem można było zdobyć nowy model, nowy łup. Podwajamy nasze starania w zakresie tego, co jest dla nas najważniejsze - projektowanie najlepszych bohaterów, pukawek i środowisk, by sprawić, że łupy będą maksymalnie interesujące. Pistolety są tym razem zdecydowanie lepsze. Inaczej wyglądają, robią różne rzeczy - zapewnia Kester.
Podkreśla on, że ekipie Gearbox Software bardzo zależy na zachowaniu różnorodności. - Pierwsza część być może była zbyt monotonna. Nie mamy jednak zamiaru mieszać w formule gry - to się sprawdziło, to było zabawne - ocenia projektant koncepcyjny. - Tworząc kontynuację, nie chcesz zrobić tej samej gry. Ludzie oczekują jednak czegoś bardzo podobnego. Chcemy się zatem upewnić, że przy przeprowadzce w nowe rejony nie zatracimy ducha Borderlands - dodaje.
Borderlands 2 zadebiutuje w przyszłym roku, a cały materiał z 2KTV dostępny jest poniżej.