Command & Conquer: Generals 2 powstaje na silniku Frostbite 2.0. Zalety wynikające z tego faktu doceniają przedstawiciele BioWare Victory.
Command & Conquer: Generals 2 powstaje na silniku Frostbite 2.0. Zalety wynikające z tego faktu doceniają przedstawiciele BioWare Victory.
Zdradza on również, że BioWare nosiło się z zamiarem stworzenia zupełnie nowej gry w uniwersum Command & Conquer, spin-offu tradycyjnej serii. - Ostatecznie wsłuchaliśmy się w to, czego życzy sobie nasza społeczność i to, czego większość z nas, jako fanów C&C, chciała - powrotu do Generals! Czekaliśmy już wystarczająco długo - stwierdza Van Caneghem.
Wtóruje mu Ray Muzyka: - Właśnie tego domagała się społeczność C&C. To także najlepiej sprzedająca się gra w historii całej serii, co jest imponujące bacząc na to, jakie tytuły ukazały się pod szyldem Command & Conquer. Sądzimy też, że fikcja daje mnóstwo różnych możliwości. Ton serii jest nieco bardziej poważny, a praca z wielkimi armiami i współczesnymi technologiami umiejscowiona w niedalekiej przyszłości zapewnia intensywne i głębokie przeżycia.
Van Canegham zapewnia fanów pierwszej części, że Generals 2 będzie tą grą, na którą czekali. - Z całą pewnością nie odstąpimy od tonu, w jakim zostało wykonane Generals. Postrzegamy to jako wielką szansę dostarczenia przesadnej akcji z jednoczesnym utrzymaniem wysokiej intensywności. Generals jest znacznie odważniejszym tytułem od pozostałych gier z serii, a my zamierzamy to uwypuklić - stwierdza.
Command & Conquer: Generals 2 szykowane jest z myślą o 2013 roku. Według dotychczasowych doniesień, gra zmierza na komputery osobiste.