Macie problem ze Star Wars: The Old Republic? Pokazujemy, gdzie szukać pomocy

gram.pl
2011/12/22 20:15

Masz problem problem z grą Star Wars: The Old Republic, nie działa jakiś kod, dostałeś uszkodzoną płytę, lub Twoja kolekcjonerska figurka jest niekompletna? Podpowiadamy jak uzyskać pomoc.*AKTUALIZACJA*

Macie problem ze Star Wars: The Old Republic? Pokazujemy, gdzie szukać pomocy

Tak olbrzymie przedsięwzięcie, jak premiera wysokobudżetowej gry MMORPG praktycznie zawsze wiąże się z pewnymi problemami. Czy chodzi tu o niedziałający kod, pozwalający na aktywację gry, czy uszkodzone lub brakujące elementy Edycji Kolekcjonerskiej - jest to zawsze powód do zdenerwowania i frustracji.

Nie porzucajcie jednak nadziei! Podpowiemy Wam, gdzie zgłaszać się z wszelakimi problemami w oparciu o informacje przekazane nam przez polski oddział Electronic Arts.

I tak wszelakie problemy techniczne związane z działaniem gry, brakiem kodu lub niedziałającym kodem, należy zgłaszać bezpośrednio do pomocy technicznej Star Wars: The Old Republic poprzez formularz na stronie www.swtor.com/support. (Ważne! Formularz należy wypełnić w języku angielskim.)

Z kolei wszelkie braki (poza kodem gry) i uszkodzone elementy edycji zwykłej lub kolekcjonerskiej należy zgłaszać do Centrum Pomocy polskiego oddziału firmy Electronic Arts poprzez formularz na stronie pomoc.ea.pl. Tutaj oczywiście mozemy już zrobić to po polsku.

Mamy jednak nadzieje, że problemy takie nie będą Waszym udziałem i będziecie mogli w pełni cieszyć się rozgrywką w Star Wars: The Old Republic, bez czekania w kolejkach na serwerach.

*AKTUALIZACJA*

miniFAQ:

GramTV przedstawia:

- Czy to prawda, że gra wymaga opłacenia abonamentu „z góry” , zanim zacznie się korzystać z 30 abonamentu dni które są zawarte w cenie każdej kopii gry ?

- Nie, gra wymaga zarejestrowania metody płatności. Oznacza to, że należy podać numer karty kredytowej, dane konta PayPal lub kod z karty pre-paid. Żadne pieniądze nie zostaną pobrane z karty kredytowej ani konta PayPal przed upływem 30 dni „darmowego” dostępu. W każdej chwili można również anulować subskrypcję – jeśli zrobi się to przed upływem 30 „darmowych” dni to nikt nie zapłaci ani grosza więcej niż wydał na samą grę. Jedynie w przypadku gdy ktoś wybierze kartę pre-paid jako metodę płatności to wówczas naturalnie musi wcześniej ją zakupić. Wówczas karta o ważności 60-dni przedłuży okres subskrypcji do 90 dni (30 dnia zawarte w cenie produktu + 60 dni z karty pre-paid). Informacja o tym, że wymagana jest rejestracja metody płatności jest wyraźnie podana na pudełku gry oraz na dodatkowych materiałach przy półkach sklepowych.

- A co jeśli nie mam karty kredytowej ?

- Alternatywą jest karta debetowa (bankomatowa/płaska). W wielu przypadkach jej również można użyć do rejestracji metody płatności. Wszystko zależy od banku-wystawcy karty i czy obsługuje on płatności internetowe dla kart debetowych. Warto pamiętać, że w większości banków domyślny limit transakcji internetowych jest ustawiony na 0 PLN dla kart debetowych. Dlatego jeśli karta nie może zostać zaakceptowana należy najpierw zwiększyć limit dla transakcji internetowych i spróbować ponownie. Przykładowo - popularne karty debetowe mBanku nadają się doskonale do płatności internetowych, wystarczy jedynie zmienić domyślny limit 0 PLN na wyższy i można nimi płacić w internecie, w tym również w SWTOR. Można również wskazać konto PayPal jako sposób płatności. Trzeba mieć jednak na uwadze, aby na koncie PayPal posiadać odpowiednie środki (np: wykonując szybki przelew internetowy) lub powiązać kartę kredtową/debetową z kontem PayPal.

- Czy to prawda że aby dostać się do gry muszę czekać nawet parę godzin ?

- To zależy od serwera. Kilka serwerów jest obecnie rzeczywiście mocno obciążonych i jeśli tworzysz nową postać to nie polecamy abyś decydował się na stworzenie jej na takim serwerze. Natomiast jest obecnie dostępnych wiele serwerów które mają wolne miejsca i wybierając taki serwer nie będziesz miał żadnych problemów z czekaniem w kolejkach. Bioware intensywnie pracuje nad poprawieniem dostępu do przepełnionych serwerów. Trzeba natomiast pamiętać, że gry MMO mają to do siebie że w pierwszych dniach chcą grać absolutnie wszyscy i jak najszybciej levelować swoje postaci . W kolejnych dniach masa ludzi stopniowo maleje w związku z tym należy oczekiwać że problem kolejek będzie się samodzielnie poprawiał w kolejnych dniach. Już obecnie kolejki są znacznie mniejsze niż w ostatnich dniach tzw. okresu Early Access.

- Dlaczego nie mogę skontaktować się z pomocą techniczną / dlaczego Polski oddział pomocy EA nie może udzielić mi pomocy z grą ?

- Jedynie pracownicy Bioware mają fizyczny dostęp do serwerów gry i niestety Polski oddział pomocy EA (pomoc.ea.pl) nie ma odpowiednich narzędzi aby udzielić jakiejkolwiek pomocy w kwestiach związanych z grą lub dostępem do niej. Do Polskiego oddziału Pomocy EA można jedynie zgłaszać problemy z fizycznymi uszkodzeniami gry (porysowana płyta, braki w zawartości edycji kolekcjonerskiej etc.). Centrum pomocy dla gry SWTOR dostępne jest pod adresem swtor.com/support , problemy należy zgłaszać w języku angielskim (o czym również jest informacja na pudełku z grą). Pracownicy BioWare dokładają wszelkich starań żeby czas odpowiedzi był jak najszybszy ale jak zwykle w pierwszych dniach działania gry , zgłaszanych problemów jest cała masą w związku z tym EA prosi o cierpliwość jeśli czas oczekiwania na odpowiedź jest dłuższy niż zwykle. Wydawca zapewnia, że żaden zgłoszony problem nie pozostanie bez odpowiedzi.

Komentarze
20
Usunięty
Usunięty
05/04/2012 18:02

Po raz ostatni pisze ze w swtor byl bug ze do linku podanego przez gram.pl nie mozna bylo wejsc wielu graczom niezaleznie czy mieli oplacone konta czy nie. Na stronie sw tor byl bug banujacy ludzi przed wchodzeniem do dzialu z serwisem tu tez z formularzem oraz 2 ktory nie pozwalal na pisanie na forum dlatego pisalem aby umiescic go tutaj i tyle. Co do maila na odpowiedz w tamtym czasie czekalo sie 5 dni wiec nie bylo to zbyt pomocne.Ogólnie prosilem tylko o formularz o nic innego skoro go nie ma to po co pisac o nim ? skoro jest to czemu pisales ze go nie ma lol

Usunięty
Usunięty
28/01/2012 15:58
Dnia 28.01.2012 o 15:48, QVD napisał:

lol to co mialem na mysli ogolnie dostepu do supportu nie chodzilo o to czy konto jest oplacone badz nie ale ich bugow jakie panuja na stronie swtor

Czy jest na sali tłumacz?

Dnia 28.01.2012 o 15:48, QVD napisał:

o formularzu jest napisane u gory w opisie gram.pl

Wiesz, jak wygląda ten formularz? Już Ci mówię:Rubryczka 1 - Twoje imię i nazwiskoRubryczka 2 - Twój adres mailowyRubryczka 3 - Potwierdź adres mailowyRubryczka 4 - Czego dotyczy problem:a) Account Issuesb) Broken Linksc) General Commentsd) Guild Supporte) Media Inquiryf) Pre-orderg) Privacy Policy Administratorh) Reporting AbuseRubryczka 5 - treść wiadomościJeśli Twoim zdaniem jest to "formularz", którego nie da się zastąpić zwykłym mailem na adres ich supportu, to ja dziękuję za współpracę.

Dnia 28.01.2012 o 15:48, QVD napisał:

na drugi raz nim sie wypowiesz przeczytaj cos wiecej niz temat

Masz rację, na drugi raz dwa razy się zastanowię, czy warto próbować pomóc. Wyraźnie napisałem - wystarczy opisać problem i wysłać go im na mail. To wszystko. Dokładnie to samo robi ów "formularz" na stronie. Nic więcej. Może zatem umówmy się, że zanim Ty kogoś skrytykujesz (szczególnie osobę, która próbuje pomóc), upewnij się, że na pewno masz ku temu powód.

Usunięty
Usunięty
28/01/2012 15:48

lol to co mialem na mysli ogolnie dostepu do supportu nie chodzilo o to czy konto jest oplacone badz nie ale ich bugow jakie panuja na stronie swtor wiele osob nawet z oplaconym kontem nie ma tam dostepu a o formularzu jest napisane u gory w opisie gram.pl wiec jak go nie ma to po co pisac ze jest i wprowadzac ludzi w blad ?wycinek z opisuI tak wszelakie problemy techniczne związane z działaniem gry, brakiem kodu lub niedziałającym kodem, należy zgłaszać bezpośrednio do pomocy technicznej Star Wars: The Old Republic poprzez formularz na stronie www.swtor.com/support. (Ważne! Formularz należy wypełnić w języku angielskim.)na drugi raz nim sie wypowiesz przeczytaj cos wiecej niz temat

Dnia 22.01.2012 o 15:03, Ring5 napisał:

Po pierwsze trochę kultury. Zachowaj bluzgi dla siebie. Tu raczej staramy się utrzymać poziom wypowiedzi wyższy od tego, jaki można spotkać na onecie... Po drugie formularza żadnego nie ma. Opisz problem i go wyślij, to w zupełności powinno wystarczyć. Na stronie /support robisz dokładnie to samo, tylko bez konieczności wysyłania czegokolwiek mailem. Po trzecie, to chyba logiczne, że support działa dla osób, które mają opłaconą grę? Jeśli masz samochód marki X i go sprzedajesz, po czym kupujesz samochód marki Y, to raczej nie będziesz mógł go serwisować w ASO firmy X, prawda? Strona /support ma ułatwić subskrybentom kontakt (w teorii), reszta może się kontaktować mailowo.




Trwa Wczytywanie