Możemy chyba uznać, że to już zakończenie naszej opowiastki – Namco posiada prawa do wydania Wiedźmina 2 w wersji na X360, a THQ zyska znaczą rekompensatę od CDP-u za poniesione „straty moralne”.
Możemy chyba uznać, że to już zakończenie naszej opowiastki – Namco posiada prawa do wydania Wiedźmina 2 w wersji na X360, a THQ zyska znaczą rekompensatę od CDP-u za poniesione „straty moralne”.
Kilka dni później, 30 grudnia 2011, w życie wszedł wyrok sądowy przyznający Namco Bandai prawa do dystrybucji Wiedźmina 2 na X360 w Europie Zachodniej, Azji i terenie Pacyfiku, a także Ameryce Centralnej i Południowej. To właśnie tego dnia obie firmy (CDP I NB) podpisały aneks odpowiadający warunkom umowy z THQ nadający prawo do wydania przygód Geralta Namco – konkretnie firma może powielać, promować, dystrybuować i sprzedawać grę REDów przez trzy lata na wcześniej wymienionych terytoriach.
Zamknięcie kwestii dystrybucji Wiedźmina 2 na X360 ma wiele dobrych stron. Poza oczywistym ustabilizowaniem sytuacji CDP na pewno ostrzy zęby na wypłatę zaległych 1,025 miliona euro przez Namco - to zamrożone przychody za sprzedaż wersji pecetowej gry, szkoda tylko, że większość zamiast do REDów poleci do THQ. CD Projekt zapowiada też, że jasna sytuacja wydawnicza wiąże się także z możliwością ogłoszenia ostatecznej daty premiery produktu i rozpoczęcia zakrojonej na szeroką skalę promocji gry. Powinniśmy też zacząć powoli się dowiadywać jak ulepszony będzie Wiedźmin 2 na konsole.