Bioshock: Infinite będzie zawierał moduł konsekwencji "1999". Wiemy już, skąd wzięła się niekonwencjonalna nazwa tego trybu, znamy też bliższe szczegóły.
Bioshock: Infinite będzie zawierał moduł konsekwencji "1999". Wiemy już, skąd wzięła się niekonwencjonalna nazwa tego trybu, znamy też bliższe szczegóły.
Wiadomo także, że w module 1999 nie zmieni się system zapisu gry, poszczególne rodzaje broni nie będą ponadto z czasem niszczały. Nie zmieni się również zachowanie przeciwników. - Takie rzeczy, jak poziom zdrowia i dokładność, zostaną inaczej podkręcone. Przeciwnicy nie będą jednak stosowali żadnych specjalnych ataków czy używali nowych umiejętności - tłumaczy Gardner.
Tryb 1999 wymusi na graczu stanie się ekspertem w obsłudze określonej grupy broni. - Jeśli nie specjalizujesz się w żadnej z nich, nie będziesz w stanie używać ich efektywnie. Twoje wybory determinują dalszy styl rozgrywki - są to decyzje, które musisz podjąć. Jeśli raz obierzesz daną ścieżkę, będzie bardzo trudne, o ile nie niewykonalne, zmienić kierunek - wyjaśnia dyrektor działu projektantów w Irrational Games.
Okazuje się ponadto, że tryb 1999 swą nietypową nazwę zaczerpnął z System Shock 2. Moduł jest bowiem inspirowany tym tytułem. A pamiętajmy, że został on wydany w - uwaga - 1999 roku.