Niektóre poprawki wprowadzane przez patch dla wszystkich trzech wersji Battlefield 3 (PC, PS3, X360)
- Koniec z obrażeniami podczas upadków z małych wysokości
- Gdy nas zabiją, a kolega z drużyny nas uratuje - z ziemi wstaniemy troszkę szybciej, z mniejszym prawdopodobieństwem zginięcia od leżącego obok granatu.
- Naprawienie sytuacji w których nie można było reanimować kolegi z zespołu
- Ochrona podczas odradzania się zostanie wydłużona z jednej do dwóch sekund. Oczywiście nadal ochrona zniknie od razu, gdy gracz poruszy się lub strzeli. Natomiast nie będzie znikać jeśli tylko będzie się rozglądać
- Szybsze odzyskiwanie celności po tym, gdy celujemy po poruszeniu się (jednak strzał bez pełnego zbliżenia nadal będzie traktowany jak strzał niecelowany)
- Shotguny Buck i Flechette będą zadawały mniej obrażeń na średni i długi dystans, lepsze zbalansowanie obu broni
- Szybsze, usprawnione działanie spadochronów
- Zmiana broni z głównej na broń osobistą zajmie mniej czasu
- Atakując nożem z miejsca gdzie natychmiastowe zabójstwo jest niemożliwe, zabicie przeciwnika wymagać będzie dwóch celnych ciosów
- Niekierowane pociski z czołgu i RPG będą natychmiast niszczyć odrzutowce i helikoptery
- Powiększenie obszaru rozgrywki w trybie deathmach na mapie "Autostrada do Teheranu" - mapa będzie teraz identycznej wielkości co w trybie squad deathmach
Oraz wiele, wiele innych. Pełna lista poprawek dostępna jest na battlelogu - jeżeli nie chce się wam logować, zerknijcie na CVG.com.
Nadal zagadką zostaje data premiery nowego patcha. Jedno jest pewne - w lutym spodziewać się go nie musimy.