Ray Muzyka z Bioware podkreśla, że studio zrobi wszystko, aby Command & Conquer: Generals 2 był kojarzony z wysoką jakością gier Bioware
Ray Muzyka z Bioware podkreśla, że studio zrobi wszystko, aby Command & Conquer: Generals 2 był kojarzony z wysoką jakością gier Bioware
Chcemy stworzyć grę o jakości charakterystycznej dla innych produkcji BioWare – stwierdził Muzyka. - Pragniemy opowiedzieć fascynującą historię tym razem w strategii czasu rzeczywistego, co jest bardzo interesującym wyzwaniem i okazją ku temu, by wprowadzić do tego gatunku coś nowego. Widzimy na to szansę, a przy okazji to rodzaj innowacji, który da ludziom więcej wrażeń, ale w sposób odpowiedni dla tego RTS-ów. Chcemy grę uczynić bardziej przekonującą i wciągającą dla fanów strategii.
Przy okazji wydało się, że oryginalny C&C był pierwszą grą, w jaką Ray Muzyka i Greg Zeschuk zagrywali się do upadłego tuż przed podjęciem pracy w BioWare, a mechanika walki w Baldurs Gate powstała pod silnym wpływem mechaniki z RTS-ów.