Michał Staniszewski z łódzkiego studia Plastic na łamach US PS Bloga wyjawił pierwsze szczegóły na temat Datury, nowego projektu tworzonego z myślą o kontrolerze PS Move.
Michał Staniszewski z łódzkiego studia Plastic na łamach US PS Bloga wyjawił pierwsze szczegóły na temat Datury, nowego projektu tworzonego z myślą o kontrolerze PS Move.
- Zostaniesz pochłonięty przez unikatową, eksperymentalną narrację i oryginalny sposób interakcji, co pozwoli na doświadczenie świata nie tylko wizualnie, ale także empirycznie - obiecuje Michał Staniszewski na łamach US PS Bloga. - To iluzja, że dotykasz drzewa, twarze i przedmioty - obrazuje.
Twórcy Datury inspirują się filmami, w których główną rolę odgrywa narracja. Dzięki temu gracz ma mieć poczucie faktycznego uczestnictwa w prezentowanych wydarzeniach. W trakcie rozgrywki użytkownicy podejmą decyzję i będą ponosić ich konsekwencje.
Na razie nie pokazano żadnych materiałów z Datury - jest tylko filmik prezentujący logo gry. Wiadomo natomiast, że zadebiutuje ona w tym roku na platformie PlayStation Network.