Ubisoft: Marka Assassin's Creed może przybrać na sile

Patryk Purczyński
2012/03/07 13:44
5
0

Tony Key z Ubisoftu opowiedział w jednym z wywiadów o chęci zwiększenia siły marki Assassin's Creed i potencjale nowo zapowiedzianej odsłony.

Ubisoft: Marka Assassin's Creed może przybrać na sile

Ubisoft zdążył już zdradzić, że Assassin's Creed III to największe przedsięwzięcie w historii firmy, a na produkcję gry przeznaczono trzy lata i budżet dwukrotnie większy od tego, którym dysponowali twórcy Assassin's Creed Revelations. Informacje te raz jeszcze potwierdził starszy wiceprezes Ubisoftu ds. sprzedaży i marketingu, Tony Key, podczas rozmowy z dziennikarzami serwisu GamesIndustry.

- Szacujemy potencjał i jakość produktu na długo przed jego ogłoszeniem - mówił. - Wiemy, czym dysponujemy, i choć nie jesteśmy bezbłędni w naszych ocenach - mieliśmy już mnóstwo gier, które nie spełniły naszych oczekiwań - głęboko wierzymy, że tym razem to naprawdę pewny typ - oceniał Assassin's Creed III.

- Naszym celem jest zwiększenie siły marki. Mamy jedną z czołowych marek w przemyśle, ale nie zajmujemy pierwszej lokaty - jest kilka marek, które sprzedają się lepiej od Assassin's Creeda, dzięki czemu wiemy, że jest jeszcze miejsce na wzrost. Wspieramy się zatem większymi zasobami przeznaczonymi na produkcję, a naszym celem jest znaczący wzrost w stosunku do tego, czym dysponujemy obecnie. Mówimy tu o znaczącym wzroście, a nie małym - podkreślał Key.

Stwierdził również, że nie ma mowy o zmęczeniu marki, która w ostatnich latach pojawia się w nowej odsłonie co 12 miesięcy. - Zwłaszcza, że Assassin's Creed III zawiera zupełnie nowego bohatera, nową technologię, nowe umiejscowienie... Teraz rozmawiamy o zupełnie nowej części tej historii. Jest w niej broń palna, gigantyczne armie i Ameryka kolonialna - wyliczał.

- Nasz bohater jest całkowicie odjazdowy - jest prawdziwie unikatową postacią. To pół-Brytyjczyk, pół-mohawk. Sprawia to, że ma mnóstwo fajnych cech. Posiada typową dla rdzennych Amerykanów broń z tamtego okresu, ale potrafi też obsłużyć pistolet - stwierdził przedstawiciel Ubisoftu.

GramTV przedstawia:

Pomimo zapewnień o świeżości marki, Key wyraził także przekonanie, że prędzej czy później prawdopodobnie ulegnie ona wypaleniu. - Każdy wydawca twierdzący, że nie martwi się o tę kwestię, nie jest prawdopodobnie do końca szczery. Obawa o wypalenie jest czymś nieustająco towarzyszącym, choćby z uwagi na zmieniające się gusta graczy. Trendy się zmieniają i zmuszają cię do ciągłej ewolucji. Zawsze musisz więc myśleć dwa kroki naprzód, mieć obrany kierunek, w jakim podążysz z daną marką - powiedział Key.

- Z całą pewnością musisz unikać robienia tych samych rzeczy każdego roku. Nie oznacza to oczywiście, że tylko ponowne projektowanie marki od podstaw może zapewnić sukces w przypadku premier co 12 miesięcy, ale musisz zaoferować coś nowego. W przypadku Assassin's Creed III nie ma mowy o wspomnianym problemie - ta gra jest zupełnie nowa - zapewnił.

- Brotherhood i Revelations były naprawdę dobrymi produktami, ale to były pochodne drugiej części. Mimo to odbiorcy reagowali na nie pozytywnie, ponieważ utrzymywały wysoką jakość, dodawały mnóstwo fajnych elementów, ukazywały ewolucję głównego bohatera - a gdy już ludzie pokochają daną postać, niekoniecznie chcą się z nią rozstawać po jednej grze. Ezio miał więc niezłą serię występów w trzech tytułach, teraz jednak ludzie są gotowi na nowego bohatera - dodał.

Przypomnijmy, że postacią przewodnią Assassin's Creed III będzie Connor.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
07/03/2012 19:52

Strasznie drażni mnie to gadanie o "markach" a nie o "grach". Tego typu wypowiedzi sa charakterystyczne dla firm ktore tasmowo wypuszczaja gry ktore dobrze sie sprzedaja, ale niestety sa wtorne. Nalezy sie wiec spodziewac że 3 czesc zamiast dwoch "kontynuacji" bedzie miala cztery. Developerzy w przypadku Assassn''s Creeda maja tak wielkie pole manewru, ze kazda czesc powinna sie toczyc w zupelnie nowym miejscu i epoce - takie moje zdanie, ale moge sobie co najwyzej pomarzyc.

Usunięty
Usunięty
07/03/2012 16:50

"Ubisoft: Marka Assassin''s Creed może przybrać na sile"Znaczy co? Nowa odsłona Assassin''s Creed co pół roku zamiast co rok?

Sanders-sama
Gramowicz
07/03/2012 14:32

Oczywistym było że nie zrezygnują z tej marki tak łatwo. AC3 ma zakończyć historię Desmonda ale to nie znaczy że seria się wypali. Robili ankietę żeby sprawdzić gdzie ludzie chcą zobaczyć kolejną odsłonę, co prawda już grę mają gotową i nawet gdyby wszyscy chcięli rewolucję we Francji to i tak po ptokach ale wezmą te głosy pod uwagę przy produkcji spin-offów. Jak dla mnie to mogą powstawać kolejne części... Mam tylko nadzieję że w kolejnych grach będzie dużo nowości, w ten sposób nie powinno się szybko nudzić.PS: Ciekawe jaką wymówkę wymyślą by Desmond znowu siedział w Animusie i śledził historię Connora. O ile w Brotherhoodzie było to wyjaśnione w Revelations tylko częściowo, ciekawe co tym razem...Pewnie nowy asasyn będzie w posiadaniu informacji na temat świątyń, którę będzie trzeba odnaleźć.




Trwa Wczytywanie