Ekipa Splash Damage zdradziła, ile egzemplarzy gry Brink trafiło do konsumentów i jaki zysk wypracował ten wydany przed blisko rokiem tytuł. Wyniki mogą być dość zaskakujące.
Ekipa Splash Damage zdradziła, ile egzemplarzy gry Brink trafiło do konsumentów i jaki zysk wypracował ten wydany przed blisko rokiem tytuł. Wyniki mogą być dość zaskakujące.
Zaraz jednak dodawał: - Jako niezależny producent gier oczywiście nie możemy liczyć na takie wpływy, ponieważ nie jesteśmy wydawcą. Możemy jednak zobaczyć, że jest pewien potencjał w bezpośrednim dostarczaniu zawartości odbiorcom. Aby go wykorzystać, Splash Damage powołało do życia nowy dział, WarChest, mający zajmować się właśnie dystrybucją. Będzie on drogą cyfrową wydawał gry free-to-play, z których pierwszą jest przeznaczone na iOS Rad Soldiers.
Warto podkreślić, że wydany w maju ubiegłego roku Brink spotkał się z umiarkowanie ciepłym przyjęciem prasy. Jego średnia ocen oscyluje wokół 70 punktów na 100 możliwych.