Nadchodzi The Elder Scrolls Online!

Patryk Purczyński
2012/05/03 21:20

Tematem okładkowym najnowszego numeru Game Informera będzie The Elder Scrolls Online. Gra powstaje od kilku lat, znamy już pierwsze szczegóły na jej temat.

Nadchodzi The Elder Scrolls Online!

ZeniMax Online Studios pracuje nad The Elder Scrolls Online. Fani Skyrim i poprzednich części TES tym razem dostaną zatem produkcję w pełni nastawioną na rozgrywkę sieciową. Na razie wiadomo, że akcja toczy się w Tamriel, 1000 lat przed wydarzeniami przedstawionymi w ostatnim RPG-u Bethesdy.

Historia ogniskuje wokół daedrycznego księcia Molaga Bala i jego próby przejęcia wszystkich ziem. W The Elder Scrolls Online pojawią się trzy frakcje, a rozgrywka nastawiona będzie na tryb PvP. Gra doczeka się oficjalnej zapowiedzi w najnowszym wydaniu magazynu Game Informer. Mało tego, znajdzie się na jego okładce i będzie tematem numeru.

GramTV przedstawia:

- Ujawnienie gry po kilku latach prac nad nią będzie niesamowicie satysfakcjonujące - nie kryje dyrektor Matt Firor. - Cały zespół skupia się na tym, by stworzyć najlepsze MMO w historii i grę, która jest godna tytułu The Elder Scrolls - dodaje. Już teraz wiadomo także, że TES Online zadebiutuje w 2013 na platformach PC i Mac.

Zobacz też: The Elder Scrolls Online - szczegóły i pierwsze screeny

Komentarze
48
Usunięty
Usunięty
06/05/2012 18:22

TES nastawiony na PvP? Wczuwanie się w klimat i fabułę questów w Skyrim jest jednym z najmocniejszych punktów tej gry (przynajmniej dla mnie), więc chyba podziękuje.

Usunięty
Usunięty
04/05/2012 16:44
Dnia 04.05.2012 o 09:19, Graffis napisał:

Z tych właśnie przyczyn raczej nie może byc mowy o stworzeniu hybrydytheme-parku jak WoW i MMO sandboxa. Zupełnie inny charakter rozgrywki i mechanikainterakcji ze światem - to wynika juz z samych założeń obu sposobów tworzenia MMO, którewykluczają się wzajemnie. Biorąc pod uwagę czas i środki potrzebne na zrobienie poszczególnychgier z tego gatunku i model zwrotu zainwestowanych sum to jednak powinniśmy się spodziewaćklonu WoW''a w realiach TES.

Dlatego najlepszym rozwiązaniem byłoby pójście drogą EVE Online:- rozwój postaci oparty na skillach, a nie levelach wraz z rozwojem offline (jak w EVE Online)- terytoria do zdobycia oczywiście z jakąś strefą bezpieczeństwa (vide hi-sec, low-sec, null-sec w EVE)- rozbudowana ekonomia, crafting i content tworzony przez graczy (znowu vide EVE)- jeden serwer i jeden "realm" jak w EVE (lub odbiedy trzy: dla USA, Europy, Azji)- nastawienie na PvP jak w EVE (klany i gildie wzorowane na korpach i sojuszach z EVE)- oczywiście jakiś content PvE też mógłby być (dla noobów i eksplorerów).Jeśli coś pominąłem, proszę o sugestie. :)Zdaje się, że była próba przeniesienia sandboxowego stylu MMO z EVE i zrobienia czegoś ala "MMO on the ground" - był to Earthrise, ale nie wiem jak mu poszło, nie śledziłem tego dokładnie. Pewnie umarł śmiercią naturalną bez wsparcia dużego wydawcy. Może TES Online, gdyby był konstruowany w taki sposób, dzięki Bethesdzie przetrwałby zawieruchę na rynku. :)

Usunięty
Usunięty
04/05/2012 13:13
Dnia 03.05.2012 o 22:43, Cygi napisał:

Ptaszki ćwierkają, że gra będzie hulała na tym samym silniku co...SW TOR.

Boże, broń!




Trwa Wczytywanie