38 Studios pracowało nad oczekiwanym patchem do Kingdoms of Amalur: Reckoning. Jednak ze zrozumiałych przyczyn, nie ujrzy on nigdy światła dziennego.
38 Studios pracowało nad oczekiwanym patchem do Kingdoms of Amalur: Reckoning. Jednak ze zrozumiałych przyczyn, nie ujrzy on nigdy światła dziennego.
- Chciałbym przeprosić za brak patcha do Reckoning - pisze główny projektant, Ian Frazier w pożegnalnym wpisie na forum gry. - To było coś, co bardzo chcieliśmy zrobić, ale różne czynniki, na które nie mieliśmy wpływu (nie mogę wyjawić, jakie) powstrzymywały nas przez długi czas. Ostatecznie dostaliśmy możliwość zrobienia patcha tylko dla PC, co nie było idealnym rozwiązaniem (chcieliśmy wydać łatkę na wszystkie platformy), ale to lepsze niż nic.
Frazier powiedział, że w patchu, poza licznymi poprawkami, zostałyby dodane nowe rzeczy, jak zmieniona kamera i dwa dodatkowe poziomy trudności.
- Zanim skończyliśmy, firma upadła. Teraz, jeśli nie zdarzy się jakiś cud, prawdopodobnie żaden patch do Reckoning nie ujrzy światła dziennego - pisze. - Bardzo mi przykro, że nie mogliśmy wydać łatki wcześniej, zanim spadło na nas to nieszczęście - wspieraliście nas i sami zasługiwaliście na wsparcie. Uważam, że Reckoning jest bardzo dobrą grą, niezbyt zabugowaną, chociaż to nie znaczy, że idealnie wyważoną albo pozbawioną błędów, i to mnie dobija, że nigdy nie będę miał możliwości poprawić usterek.