Minimalne wymagania sprzętowe ArmA 3 ujawnione

Mateusz Stanisławski
2012/06/04 16:03

Już od ponad roku znamy zalecane wymagania sprzętowe ArmA III, teraz w końcu przyszła pora na minimalne. Zgodnie z wcześniejszymi anonsami użytkownicy systemu Windows XP nie uruchomią gry.

Minimalne wymagania sprzętowe ArmA 3 ujawnione

Jay Crowe ze studia Bohemia Interactive zdradził w wywiadzie dla serwisu Games On Net konfigurację komputera, na którym na pewno uruchomimy trzecią odsłonę cyklu ArmA. Typowy dwurdzeniowy procesor, 2 GB pamięci RAM i karta graficzna na poziomie poczciwego GeForce’a 8800 GT to zestaw, który ze spokojem mieści się w dzisiejszych standardach.

Minimalne wymagania sprzętowe ArmA III:

  • system operacyjny Windows Vista (Service Pack 2) lub Windows 7 (Service Pack 1)
  • procesor Intel Dual Core (2,4 GHz) lub AMD Dual Core Athlon (2,5 GHz)
  • 2 GB pamięci RAM
  • 15 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta graficzna NVIDIA GeForce 8800 GT, ATI Radeon HD 3830 lub Intel HD Graphics 3000 (Shader Model 4, 512 MB VRAM)
  • DirectX 10

GramTV przedstawia:

ArmA III wyląduje na półkach sklepowych w czwartym kwartale bieżącego roku. Gra jest przygotowywana z myślą tylko o posiadaczach komputerów osobistych.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
02/08/2012 19:10

Prawdę mówiąc minimalne wymagania są akurat w Armie dalekie od grania... Ale cóż, ArmA 2 na full detalach działa ładnie na I7 2600k, 8 GB RAM i GeForce GTX 560 2 GB więc sądzę że mi pójdzie. Po za tym ostatnio czytałem na forum Bohemii, że ArmA 3 będzie wyposażona w kompatybilność wsteczną :) Jeśli to prawda to w pierwszy dzień grania w Armę będzie można już załadować masę addonów i sprawić, że te wymagania się poczworą :)

Usunięty
Usunięty
08/06/2012 20:01

Wiem, że to skomplikowane, ale kurczę... Czy to nie mogłoby działać jak np. Battlefield? :P Faktycznie, żeby to tylko o tekstury chodziło...

Usunięty
Usunięty
08/06/2012 14:57
Dnia 04.06.2012 o 18:41, barth89 napisał:

Minimalne tragiczne nie są, ale zastanawiam się, czy Bohemia zna takie słowo jak optymalizacja. Myślicie, że zmienią coś w porównaniu z poprzednią cześcią?

Wspomniane było, że silnik Army nie tylko generuje grafikę, ale także wylicza tory pocisków, AI, prędkości i kierunek i inne rzeczy które powodują, że ta gra jest symulatorem. Kiedyś z ciekawości wypakowałem pliki pbo z Army 2 i porównałem zawartość pliku cfg z broni do zwykłego pliku cfg z OFP. To co zawierał cfg z OFP to nic w porównaniu do cfg z Army. Do tego dochodzą walki z dużą ilością przeciwników na mapie (ktoś w edytorze zrobił bodajże na 2000 jednostek) a każda jednostka strzela no i komputer musi to wszystko liczyć w czasie rzeczywistym :).




Trwa Wczytywanie