Cliff Bleszinski: Baird musiał zostać głównym bohaterem Gears of War: Judgment - nie mieliśmy innego wyboru

Michał Ostasz
2012/06/12 09:56
3
0

Nowa odsłona serii Gears of War jest już w drodze. Cliff Bleszinski, ojciec cyklu, w wywiadzie dla magazynu GameInformer zdradził dlaczego w Gears of War Judgment zagramy znanym z poprzednich części Bairdem.

Cliff Bleszinski: Baird musiał zostać głównym bohaterem Gears of War: Judgment - nie mieliśmy innego wyboru

Zdecydowaliśmy się na Bairda, ponieważ nie miał on de facto własnego wątku w Gears of War 3. (...) Paul, Marcus, Anya - wszyscy mieli swoje momenty, jedynie Baird został gdzieś z tyłu będąc jednocześnie trochę sarkastycznym dupkiem. Dlatego zdecydowaliśmy się uczynić z niego głównego bohatera.

Ale to nie jedyny powód.

Do tego dostaliśmy od Microsoftu informację, że jest on ulubioną postać fanów z całego uniwersum Gears of War. Nie mieliśmy już innego wyboru.

GramTV przedstawia:

Osobiście uważam, że Baird cieszy się taką popularnością dlatego, że bycie cynicznym i sarkastycznym jest teraz normą, zwłaszcza w internecie. Myślę, że to podoba się wielu graczom - podsumowuje Bleszinski.

Nad Gears of War: Judgment pracują ludzie z polskiego People Can Fly oraz Epic Games. Produkcja ta ukaże się wyłącznie na konsolę Xbox 360. Tytuł ten ma mieć swą premierę dopiero w przyszłym roku.

Źródło: VG247

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
12/06/2012 11:26

Baird był nudny i wkurzało mnie to jego narzekanie dla zasady, Marcusa zresztą też. Ale nie dla postaci się w GoW-a gra.

Michael-O
Gramowicz
Autor
12/06/2012 11:07

Myślę, że "nie mieliśmy innego wyboru", to sformułowanie mające przekazać nam informację o tym, że to zagranie pod fanów, którzy kochają Bairda. W dodatku - osadzenie go w roli głównego bohatera argumentują konkretami :)

Usunięty
Usunięty
12/06/2012 11:00

"Baird musiał zostać głównym bohaterem Gears of War: Judgment - nie mieliśmy innego wyboru"Jeśli takie słowa padły z ust developera to nie najlepiej świadczy o studiu i o grze. Pewnie, że gra może być dobra, ale świadomość grania w tytuł, który jest taki, a nie inny, "bo nie mieli innego wyboru" trochę mnie zniesmacza. Może załóżmy, że to metafora i niefortunny dobór słów ;)"Do tego dostaliśmy od Microsoftu informację, że jest on ulubioną postać fanów z całego uniwersum Gears of War."A ja tego dupka nie lubiłem.




Trwa Wczytywanie