Tygodniowy trial gry TERA dostępny do pobrania

Adam "Harpen" Berlik
2012/06/14 14:34

En Masse Entertainment poinformowało, że gracze zainteresowani grą TERA mogą pobrać siedmiodniowy trial, który z pewnością pomoże im podjąć decyzję o zakupie tego MMO. Naturalnie, próbka ma kilka ograniczeń.

Tygodniowy trial gry TERA dostępny do pobrania

TERA w wersji trial oferuje możliwość rozgrywki przez siedem dni. W tym czasie gracz ma dostęp do niemal całej produkcji i może utworzyć osiem postaci oraz osiągnąć maksymalnie 23 poziom doświadczenia. Czy taka forma promocji ma rację bytu? - Jeśli grasz, zostaniesz – twierdzi Chris Lee, wiceprezes En Masse Entertainment.

Tygodniowy trial gry TERA można pobrać z oficjalnej strony En Masse Entertainment. Pod podanym adresem należy skorzystać z przycisku "Start 7-Day Trial", zarejestrować się, a następnie wpisać "TERATRIAL" w zakładce zarządzania kontem (Account Management). Po wykonaniu tych czynności wystarczy rozpocząć ściąganie gry (Download Game) i, rzecz jasna, zainstalować ją.

GramTV przedstawia:

Komentarze
12
Reyer
Gramowicz
18/06/2012 01:56

Do 23 levelu dobiłem w 2 dni grając po 5 godzin dziennie. Mam nadzieję, że zanim przestawią się na f2p nie usuną moich klas :DOgólnie gra poza topornie prowadzoną fabułą i drętwymi questami jest naprawdę dobra. Jeżeli będą ją nadal rozwijać to za 5 lat może być to jedna z lepszych gier na rynku.

Reyer
Gramowicz
18/06/2012 01:56

Do 23 levelu dobiłem w 2 dni grając po 5 godzin dziennie. Mam nadzieję, że zanim przestawią się na f2p nie usuną moich klas :DOgólnie gra poza topornie prowadzoną fabułą i drętwymi questami jest naprawdę dobra. Jeżeli będą ją nadal rozwijać to za 5 lat może być to jedna z lepszych gier na rynku.

zawcia
Gramowicz
15/06/2012 03:40
Dnia 14.06.2012 o 17:54, TobiAlex napisał:

> > System walki nie jest niczym nowym > System bez point and click to nic nowego? Możesz podać inne przykłady gier z takim rozwiązaniem, > zaznaczam mają to być gry MMO, bo jak kojarzę tylko jedną ciekawe czy ją wymienisz. Taki to system, że najwięcej gra klas z point and click. Sam na rangerze mam takie skile. Równie dobrze mam coś podobnego (hybryda) w AoC i nadchodzącym GW2.

Większość ludzi ma tendencję do pomijania AoC (bo gdzieś tam napisali że "ssie" i nie jest to WoW, to nie warto), w związku z czym nie wie że były wcześnniej gry próbujące zerwać z klasycznym systemem walki - co jednak nie przysporzyło popularności ("bo za trudne") i nie zyskało ogólnej aprobaty i zachwytu w mediach okołogrowych.W Darkfallu też był system walki bez sticky targetu i też była klapa.Ludzie nie grają w nowatorskie i oryginalne gry dopóki ktoś im w jakimś znanym i opiniotwórczym czasopiśmie nie wspomni że coś jest godne uwagi.




Trwa Wczytywanie