Wielkie miasta i rozległe obszary w Beyond Good & Evil 2?

Patryk Purczyński
2012/07/02 08:27
9
0

Michel Ancel tłumaczy, dlaczego prace nad Beyond Good & Evil 2 tak niemiłosiernie się przeciągają. Zapewnia jednocześnie, że to bardzo ambitny projekt.

Wielkie miasta i rozległe obszary w Beyond Good & Evil 2?

Beyond Good & Evil 2, choć zostało zapowiedziane kilka lat temu, niemal na pewno trafi dopiero na następną generację konsol. - To bardzo osobisty projekt. Bardzo chciałbym go dokończyć. Niestety, do tego potrzebny jest czas - mówi na łamach Official PlayStation Magazine ojciec tego tytułu, Michel Ancel.

- To nie jest jedna z tych gier, na których koncentrujesz się na etapie produkcji w największym stopniu. Przeprowadzamy mnóstwo badań w 3D. To ambitny projekt - chcemy zrobić grę naszych marzeń - nie kryje Ancel. Zaznacza również, że Beyond Good & Evil 2 nie ma być jedną z tych pozycji, na które gracze czekają przez dekadę, a gdy już trafia do sklepów, okazuje się być rozczarowaniem.

GramTV przedstawia:

- Są różne powody, dla których gry powstają tak długo. Jednym z nich jest konieczność kilkukrotnego rozpoczynania prac od zera. W naszym wypadku nie ma o tym mowy - zapewnia. - Przeprowadzamy badania. Mamy inżynierów, pracujących nad wielkimi miastami i rozległymi obszarami. Tu naprawdę wszystko sprowadza się do przeprowadzenia badań technologicznych i zrobienia takiej gry, na jakiej nam bardzo zależy - dodaje Ancel.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
02/07/2012 11:35

/ciach/Wersję pudełkową można dostać za grosze. A używam 32 bitowego systemu.Chyba jednak nadrobię zaległości i zagram w to. Zachęciliście mnie.Dzięki :)

Usunięty
Usunięty
02/07/2012 10:47

Z Tomb Raiderem ta gra nie ma nic wspólnego, bo to nie jest platformówka.To takie action/adventure, ale czerpie garściami z całej masy innych gier, sporo w tym skradanki, jest w miarę otwarty świat itp.

Usunięty
Usunięty
02/07/2012 09:39

Damn sorki za dubla




Trwa Wczytywanie