W Splinter Cell: Blacklist gracze nie muszą się skradać, ale jeśli będą działać po cichu, otrzymają wyższą nagrodę – wyjaśnił developer społecznościowy z Ubisoftu, Zack Cooper.
W Splinter Cell: Blacklist gracze nie muszą się skradać, ale jeśli będą działać po cichu, otrzymają wyższą nagrodę – wyjaśnił developer społecznościowy z Ubisoftu, Zack Cooper.
Po widowiskowym pokazie Splinter Cell: Blacklist na E3, Ubisoft niejednokrotnie zapewniał, że w grze nadal będzie można się skradać. W ostatnim nagraniu „Z dziennika developera” Zack Cooper powiedział, że w grze można nie zabijać, a jedynie ogłuszać na różne sposoby – wystarczy usunąć nóż z ekwipunku Sama Fishera. Co więcej, działanie niepostrzeżenie będzie oznaczało wyższą nagrodę.
- Jeśli podejdziesz do gościa i nikt cię nie zauważy, pozbędziesz się go, zabijając albo ogłuszając, zostaniesz hojnie nagrodzony – powiedział Cooper. – Nie możemy tak naprawdę mówić, w jakim stopniu będzie to odgrywało rolę przy skrytym działaniu, po prostu wiedzcie, że jest to jeden z wielu sposobów, w jaki naprawdę kładziemy nacisk na to, jak ważne jest skradanie się.
Splinter Cell: Blacklist zadebiutuje w 2013 roku na PC, PS3 i Xboksie 360.