Ubisoft: tworzenie zbyt długich gier to fatalny pomysł

Małgorzata Trzyna
2012/08/03 23:34

Dyrektor kreatywny Assassin’s Creed III, Alex Hutchinson, powiedział, że tworzenie zbyt długich, zbyt złożonych gier mogłoby wywołać zbyt duży chaos, który odrzuciłby graczy.

Ubisoft: tworzenie zbyt długich gier to fatalny pomysł

Nie musimy się jednak martwić o rozmach Assassin’s Creed III. Jak na razie gra zapowiada się świetnie i, jak zapewnia Hutchinson, oferuje ona olbrzymi świat (1,5 razy większy niż w Assassin’s Creed: Brotherhood), a jej przejście powinno zająć nam wiele godzin.

- Gra jest olbrzymia, zarówno jeśli chodzi o rozmiar fizyczny, czas, jaki trzeba poświęcić na jej przejście jak i ilość nowego gameplayu, który w niej umieściliśmy – powiedział Hutchinson podczas rozmowy z VG247. – Wykorzystaliśmy dużo mechaniki i systemów z poprzednich części, ale sądzę, że ciągle zbliżamy się do granicy maksymalnego rozmachu.

GramTV przedstawia:

- W swoim umyśle możesz zajmować się jednocześnie ograniczoną liczbą rzeczy, nie można przesadzać z różnorodnością, inaczej zaczniesz mieć wrażenie, że wszystko jest losowe i niespójne. Możemy poszczycić się tym, że bardzo dużo ludzi kończy gry z serii (Assassin’s Creed). Gdyby były one za długie, stracilibyśmy to. Byłoby to katastrofą w takiej grze jak nasza, gdzie bardzo liczy się spójność i ciągłość uniwersum.

Assassin’s Creed III ukaże się 31 października na PS3 i Xboksie 360. Premiera gry na PC zostanie zapowiedziana w późniejszym terminie.

Komentarze
64
Usunięty
Usunięty
05/08/2012 12:31

Pomyślałem i doszedłem do wniosku, że to usprawiedliwienie dla DLC. Zrobimy długą grę, wyrżniemy z niej to i owo, sprzedamy pociętą, a jak będę marudzić, że krótka to damy im DLC na te X godzin więcej.Wilk syty i owca cała normalnie. :D:D

Usunięty
Usunięty
05/08/2012 09:04

Właściwie to "Źle się dzieje, gdy gra jest zbyt duża, gdyż może to doprowadzić do nadmiernego zasypywania gry nowymi elementami, niekoniecznie pasującymi do reszty, co w ostatecznym wyniku przekłada się na to, że gracz gry nie kończy."

Fang
Gramowicz
05/08/2012 08:42

LOL streścić to można - "powiem że długie gry są złe ale na wszelki wypadek powiem że nasza jest długa żeby nie było awantur"




Trwa Wczytywanie