W BioShock Infinite miały pojawić się przynajmniej dwa tryby dla wielu graczy, jednak Irrational Games nie było zadowolone z efektów i postanowiło z nich zrezygnować.
W BioShock Infinite miały pojawić się przynajmniej dwa tryby dla wielu graczy, jednak Irrational Games nie było zadowolone z efektów i postanowiło z nich zrezygnować.
- Zawsze mówiłem, że eksperymentujemy z różnymi rzeczami i tylko wtedy, kiedy okazują się one wystarczająco dobre, umieszczamy je w grze – powiedział dyrektor kreatywny, Ken Levine, podczas rozmowy z Kotaku.
W pierwszym trybie, jaki został usunięty, gracze mieli wcielić się w pomniejszone postacie i w grze w stylu obrona wieży zmagać się z kolejnymi falami nacierających zabawek wewnątrz starej maszyny. Drugi tryb zwany Spec-Ops miał umożliwiać do czterem graczom wspólne przechodzenie kampanii singleplayer w kooperacji. Nie wiadomo, czy w grze znajdą się inne tryby multiplayer.
BioShock Infinite planowane jest na 26 lutego 2013 na PC, PS3 i Xboksa 360.