BioShock Infinite bez dwóch trybów multiplayer

Małgorzata Trzyna
2012/08/10 10:40

W BioShock Infinite miały pojawić się przynajmniej dwa tryby dla wielu graczy, jednak Irrational Games nie było zadowolone z efektów i postanowiło z nich zrezygnować.

BioShock Infinite bez dwóch trybów multiplayer

- Zawsze mówiłem, że eksperymentujemy z różnymi rzeczami i tylko wtedy, kiedy okazują się one wystarczająco dobre, umieszczamy je w grze – powiedział dyrektor kreatywny, Ken Levine, podczas rozmowy z Kotaku.

GramTV przedstawia:

W pierwszym trybie, jaki został usunięty, gracze mieli wcielić się w pomniejszone postacie i w grze w stylu obrona wieży zmagać się z kolejnymi falami nacierających zabawek wewnątrz starej maszyny. Drugi tryb zwany Spec-Ops miał umożliwiać do czterem graczom wspólne przechodzenie kampanii singleplayer w kooperacji. Nie wiadomo, czy w grze znajdą się inne tryby multiplayer.

BioShock Infinite planowane jest na 26 lutego 2013 na PC, PS3 i Xboksa 360.

Komentarze
10
Dared00
Gramowicz
10/08/2012 15:55
Dnia 10.08.2012 o 15:54, Henrar napisał:

> Buahahah. Wielki Levine jakoś nie miał jaj, jak dodawał multi do Bioshocka 2. Zdajesz sobie sprawę z tego, że on nad dwójką nie pracował?

Szczerze mówiąc, nie. Kajam się.

Usunięty
Usunięty
10/08/2012 15:54
Dnia 10.08.2012 o 15:44, Dared00 napisał:

Buahahah. Wielki Levine jakoś nie miał jaj, jak dodawał multi do Bioshocka 2.

Zdajesz sobie sprawę z tego, że on nad dwójką nie pracował?

Usunięty
Usunięty
10/08/2012 15:51

Dnia 10.08.2012 o 15:44, Dared00 napisał:

Buahahah. Wielki Levine jakoś nie miał jaj, jak dodawał multi do Bioshocka 2.

Levine nie ma nic wspólnego z dwójką, grę robiła zupełnie inna ekipa.




Trwa Wczytywanie