Studio Dontnod chce w swej najnowszej produkcji zrównoważyć elementy walki i odkrywania terenu. Choć scenariusz Remember Me będzie liniowy, gracze zapuszczą się w dowolnie wybrane miejsce.
Studio Dontnod chce w swej najnowszej produkcji zrównoważyć elementy walki i odkrywania terenu. Choć scenariusz Remember Me będzie liniowy, gracze zapuszczą się w dowolnie wybrane miejsce.
- Chcieliśmy zachować kontrolę nad wydarzeniami, przez jakie przechodzą gracze oraz nad tym, jakie emocje się z nimi wiążą - dodał. A starszy producent Matt Hart wtrącił: - Pozwalamy graczom eksplorować świat, który stworzyliśmy, w obrębie danych stref. Choć narracja prowadzona jest liniowo, można znaleźć mnóstwo otwartych przestrzeni, zaułków i kryjówek, w których pochowaliśmy sekrety pozwalające poznać dalsze części opowieści.
Odpowiada Wam taka koncepcja? Dajcie znać w komentarzach. Remember Me ukaże się w maju przyszłego roku na pecetach, Xboksie 360 i PlayStation 3.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!