Remember Me - 50 proc. akcji, 50 proc. eksploracji

Patryk Purczyński
2012/08/22 18:22
0
0

Studio Dontnod chce w swej najnowszej produkcji zrównoważyć elementy walki i odkrywania terenu. Choć scenariusz Remember Me będzie liniowy, gracze zapuszczą się w dowolnie wybrane miejsce.

Remember Me - 50 proc. akcji, 50 proc. eksploracji

Pełniący w studiu Dontnod funkcję dyrektora działu kreacji Jean-Maxime Moris przedstawił na łamach serwisu Gamereactor koncepcję stworzenia Remember Me. - Pomysł jest taki, by zastosować typowy dla przygodowych gier akcji przepis. Postawiliśmy na liniową strukturę z 50-procentowym udziałem akcji i 50-procentowym udziałem eksploracji/przygody - zdradził.

- Chcieliśmy zachować kontrolę nad wydarzeniami, przez jakie przechodzą gracze oraz nad tym, jakie emocje się z nimi wiążą - dodał. A starszy producent Matt Hart wtrącił: - Pozwalamy graczom eksplorować świat, który stworzyliśmy, w obrębie danych stref. Choć narracja prowadzona jest liniowo, można znaleźć mnóstwo otwartych przestrzeni, zaułków i kryjówek, w których pochowaliśmy sekrety pozwalające poznać dalsze części opowieści.

GramTV przedstawia:

Odpowiada Wam taka koncepcja? Dajcie znać w komentarzach. Remember Me ukaże się w maju przyszłego roku na pecetach, Xboksie 360 i PlayStation 3.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!