Tworzenie GRiD 2 zajęło ekipie developerów aż cztery lata. Jednak dzięki temu, że zespół bez pośpiechu mógł dopracowywać każdy szczegół, gra ma oferować niezapomniane wrażenia.
Tworzenie GRiD 2 zajęło ekipie developerów aż cztery lata. Jednak dzięki temu, że zespół bez pośpiechu mógł dopracowywać każdy szczegół, gra ma oferować niezapomniane wrażenia.
- Ludzie z Codemasters chcieli, by była to fantastyczna gra, podobnie jak my – powiedział kierownik produkcji, Clive Moody. – Przypuszczam, że wielki plan rozciągający się na cztery lata zajął więcej czasu, niż byśmy sobie tego życzyli, ale jak wiecie, były ku temu dobre powody. Uważam, że wykorzystanie tego czasu wyjdzie grze na dobre. Myślę, że Codemasters jest świetne pod tym względem, że naprawdę rozumie, czym zajmujemy się w naszym developerskim studiu i w ogóle nie naciskało, byśmy się spieszyli.
- Uważam, że GRiD 2 dostarczy takich wrażeń, jak żadna inna wyścigówka… oznacza to kryształowo czystą rozgrywkę, a gracze poczują się jak prawdziwi kierowcy – powiedział producent, Iain Smith.
- Słyszeliście nieco o sterowaniu oraz o systemie True Feel – dodał Moody – ale sądzę, że nadchodzi taki moment w grze, kiedy wszystkie jej komponenty łączą się ze sobą i krystalizują się w to, czym są doświadczenia z jazdy. Czy jest to muzyka, sterowanie samochodem, czy cokolwiek innego, nadchodzą czasem takie chwile, kiedy czujesz tę iskrę i najwznioślejszy moment podczas rozgrywki.
Premiera GRID 2 na PC, PS3 i Xboksa 360 planowana jest na lato 2013 roku.