Kierownik produkcji Dead Space 3 i główny menadżer Visceral Games, Steve Papoutsis, powiedział, że studio ma ambitne plany związane z najnowszą odsłoną serii. Uważa, że określenie AAA w jej przypadku to za mało.
Kierownik produkcji Dead Space 3 i główny menadżer Visceral Games, Steve Papoutsis, powiedział, że studio ma ambitne plany związane z najnowszą odsłoną serii. Uważa, że określenie AAA w jej przypadku to za mało.
Podczas rozmowy z CVG Papoutsis powiedział, że we współczesnych czasach, gdy wszystkie wysokobudżetowe gry określane są mianem AAA, nazwa ta przestaje wystarczać w przypadku Dead Space 3. Twórcy chcą zrealizować ambitne cele: wprowadzić zupełnie nowe elementy, dzięki którym gracze poczują prawdziwy strach, ponieważ nie będą potrafili przewidzieć, co ich czeka. Klimatyczna muzyka ma być równie ważna jak fabuła i podkreślać najbardziej przerażające momenty.
- Chcemy przejść samych siebie. Chcemy stworzyć grę AAAA, czyli pójść jeszcze dalej niż wcześniej – powiedział Papoutsis. – Wielu ludzi mówi, że AAA stało się swego rodzaju standardem, z tymi wszystkimi „wielkimi grami AAA” i tak dalej, i tak dalej. Chcemy wyjść poza „potrójne A”. Całymi dniami powtarzamy sobie „poczwórne A”.
Premiera Dead Space 3 na PC, PS3 i Xboksa 360 planowana jest na luty 2013.