- nad pecetową wersją pracuje dedykowany tylko jej zespół;
- DirectX 11 oznacza przede wszystkim większą wydajność w stosunku do rozwiązań opartych na jego dziewiątej wersji – nawet o 300 proc.;
- wykorzystanie DirectX 11 pozwoliło uzyskać ulepszony w stosunku do konsolowych wersji model oświetlenia, twórcy mogą też przygotować wyższej jakości refleksy i cienie oraz korzystać z okluzji otoczenia (czas rzeczywisty) i dodatkowych algorytmów rozpraszania światła, których w wersjach na PlayStation 3 i Xboksy 360 w ogóle nie ma;
- nie zabraknie również efektów SSAO, zaawansowanego motion blura, tekstur wysokiej jakości, a także skalowania obrazu w zależności od wybranej rozdzielczości;
- gracz będzie mógł konfigurować ustawienia graficzne związane z teksturami wysokiej jakości, motion blurem, cieniami, efektami SSAO, refleksami, rozpraszaniem światła i ogólną jakością obiektów;
- komputer z czterordzeniowym procesorem oraz kartą graficzną AMD z serii Radeon 6000 albo NVIDIA z serii GeForce 500 pozwoli na zabawę w wysokich detalach;
- LAN nie jest wspierany, ale za to pecetowa wersja pozwoli na jednoczesną zabawę 12 graczy (bazując na modelu peer-to-peer), podczas gdy w przypadku konsoli liczba ta jest o cztery mniejsza;
- kontroler od Xboksa 360 będzie w pełni wspierany, co więcej – jest rekomendowany do zabawy...
- ...ale oczywiście nie zabraknie obsługi klawiatur i kierownic (będzie można przyporządkowywać konkretne funkcje wybranym klawiszom).
Jaki komputer uciągnie grę ze wszystkimi detalami? Jakie dostępne tylko na blaszakach efekty zapewni obsługa DirectX 11? Twórcy zdradzają szczegóły, które z pewnością zainteresują pecetowców.